jailbreak met ipod en iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn ipod deze zomer gejailbreakt en dit is allemaal goed verlopen. nu heeft mijn iphone hetzelfde account als mijn ipod. nu wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak met ipod en iphone
ik heb mijn ipod deze zomer gejailbreakt en dit is allemaal goed verlopen. nu heeft mijn iphone hetzelfde account als mijn ipod.
nu wil ik graag mijn iphone updaten naar 4.3.5 maar dit lukt niet. itunes geeft hierbij aan dat het fout '3194' is alleen mijn itunes is helemaal ge-update. wat moet ik doen en wie kan mij helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je TinyUmbrella ooit gebruikt om SHSH-blobs op te slaan?
TinyUmbrella heeft (had?) de nare gewoonte om je hosts-bestand ongevraagd aan te passen. Dat zou handig zijn als je met een oude firmware wil herstellen. Als je de nieuwste wil is het helemaal niet handig. Je kan het zelf terug aanpassen. Hier een handleiding (er zijn veel meer): Foutmeldingen tijdens het herstellen van een iDevice | Appletips |
Labels |
ios 4.3.3, jailbreak herstellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod met Jailbreak en dan ? | Robberto | Jailbreak apps en thema's | 8 | 08-09-09 00:00 |
|
|