iPhone 3GS ~ Opstartproblemen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik hoop dat jullie me echt kunnen helpen. Ik heb veel iPhones gefixt/verholpen, dit.. heb ik nog NOOIT meegemaakt. Alsvolgt; Het is een iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS ~ Opstartproblemen
Beste,
ik hoop dat jullie me echt kunnen helpen. Ik heb veel iPhones gefixt/verholpen, dit.. heb ik nog NOOIT meegemaakt. Alsvolgt; Het is een iPhone 3GS (Oude-bootrom), zat voorheen 4.2.1 in. Gisteravond met 50% batterij was m'n toestel vastgelopen. Zoals altijd heb ik de hard-reset gebruikt om m'n toestel opnieuw op te starten. Dat gaat probleemloos, komt in de apple logo scherm.. maar komt daar niet meer uit, een laad cirkeltje blijft constant draaien. Die had ik even zo gelaten om te kijken om het uiteindelijk stopt met laden maar toen ik wakker werd was het nog steeds bezig met laden Ik heb vervolgens het toestel in DFU gezet via TinyUmbrella, via iTunes probleemloos kunnen updaten naar 4.3.5. Ondanks dat bij heropstart na herstel blijf 't weer hangen in de apple-opstartscherm. Door de PIN-code van m'n sim eraf te halen kan iTunes gewoon m'n toestel herkennen, maar that's it. Ik hoop echt op oplossingen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opstartproblemen | MMAARRKK | iPhone algemeen | 9 | 25-01-11 09:56 |
iphone opstartproblemen | tzrshines | iPhone algemeen | 1 | 12-08-10 16:21 |
Opstartproblemen | erikroeier | iPhone algemeen | 0 | 08-04-10 00:09 |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
|
|