3G blijft hangen op apple logo met "bezig-rondje" discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vriend heeft laatst mijn oude iPhone 3G gekocht en nu is hij een soort van kapot. Mijn vriend heeft ermee zitten klooien en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G blijft hangen op apple logo met "bezig-rondje"
Hallo,
Mijn vriend heeft laatst mijn oude iPhone 3G gekocht en nu is hij een soort van kapot. Mijn vriend heeft ermee zitten klooien en nu start hij niet meer op. Hij is gejailbreakt en draait op 4.1 met de 6.15.00 iPad baseband Hoe kan ik hem maken? Groeten Niels! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Harde reset uitvoeren.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
complete update cydia, blijft hangen op "reloading data" | whazzzup | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-06-10 23:24 |
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken | wunhan | Archief | 1 | 08-12-09 10:18 |
iPhone 3G: "Waiting for reboot" blijft maar hangen | Fridse | Unlock | 7 | 25-08-09 22:46 |
iPhone: Quickpwn blijft hangen op "Waiting for iPhone..." | zidane1500 | Jailbreak | 6 | 06-06-09 22:26 |
|
|