[iOS 5 Beta 7 + Jailbreak] Ontvangstbevestigingen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik ben nieuw hier Ik heb sinds een paar weken een iPhone 4 met iOS5 beta. Werkt prima Dit weekend heb ik doormiddel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iOS 5 Beta 7 + Jailbreak] Ontvangstbevestigingen
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier Ik heb sinds een paar weken een iPhone 4 met iOS5 beta. Werkt prima Dit weekend heb ik doormiddel van redsn0w m'n iOS5 gejailbreaked. Ook dat werkt 'prima'. Ik ben alleen op zoek naar iets. Op mijn vorige Android telefoon kon ik ontvangstbevestigingen aanzetten bij SMS. Ik kreeg dan naast het smsje zo'n mooi vinkje op het moment dat hij was afgeleverd. Dit kan ik in iOS nergens vinden, en ook in Cydia kan ik geen add-on vinden. Is dit wel mogelijk op de iPhone? Het zou wel echt een gemis zijn als dit geen optie is Ik hoop dat iemand mij kan helpen! DennusB |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je kan het steeds proberen.
Op iOS4 gebruikte ik het ook altijd en heeft nooit problemen opgeleverd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit : En het werkt ook nog geweldig Thanks! Laatst gewijzigd door dennusb; 03-10-11 om 21:12. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|