T-Mobile unlock werkt niet discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemd probleem, maar denk het probleem gevonden te hebben. Wil het toch graag met jullie delen om te kijken of er nog oplossingen zijn! Marktplaats: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile unlock werkt niet
Vreemd probleem, maar denk het probleem gevonden te hebben. Wil het toch graag met jullie delen om te kijken of er nog oplossingen zijn!
Marktplaats: iPhone 4, 16GB Model: MC605B T-Mobile: SimLock iTunes: UnLocked... Heb de standaard procedure van T-Mobile doorlopen, waarna iTunes aangaf dat de telefoon unlocked was. Positief zou je zeggen, helaas blijft mijn iPhone aan het "zoeken" of "geen service" weergeven. Had ergens gelezen dat de iPhone wel eens uit Duitsland kon komen dus was ik op t-mobile.de aan het zoeken gegaan. De screenshot in de bijlage laat zien dat T-mobile.de de telefoon herkend en zegt dat ik nog lang moet wachten voor een officiële unlock. Wat kan ik het beste doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
OVerstappen naar T-Mobile of verkopen en een Nederlandse kopen!
OF verkopen en overstappen naar de 4S Dat zou ik in jouw geval doen! |
|
|||
|
|||
nou als hij zegt unlocked dan zou het moeten werken
ook als hij van tmobile uit duitsland is maakt dat niet uit anders zegt itunes niet dat hij geunlocked is herstel ff je iphone als hij het nog niet doet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: T-mobile official unlock werkt niet? | Drinkyoghurt | Unlock | 6 | 17-06-11 10:03 |
T-Mobile werkt aan unlock | Ravenge | Odido (T-Mobile) | 4 | 07-02-10 23:14 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Unlock werkt niet :( | Petrovic | Archief | 1 | 15-08-09 13:46 |
officiele unlock T-mobile - hoe werkt dit | obionenairobi | Odido (T-Mobile) | 2 | 20-06-09 11:32 |
|
|