T-Mobile Simlockvrij? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik ga binnenkort via Marktplaats een iPhone 4 kopen. Alleen weet ik en de eigenaar niet, of de iPhone simlock vrij is. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile Simlockvrij?
Beste Mensen,
Ik ga binnenkort via Marktplaats een iPhone 4 kopen. Alleen weet ik en de eigenaar niet, of de iPhone simlock vrij is. Maar hij heeft nu al zo'n 9/10 maanden de iPhone en met een abbo van T-Mobile. Klopt het dat alle iPhone's van T-Mobile simlockvrij zijn of heel makkelijk simlock vrij gemaakt kunnen worden? Of is er een andere manier om het te testen, zonder sim kaart? Alvast Bedank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Na de update naar iOS 5.0 gaf iTunes uiteindelijk aan dat de iPhone (T-Mobile) geen simlock meer heeft. Ik heb mijn iPhone 4 in Sept. 2010 gekocht, toen zat er standaard een lock op, maar een paar maanden later ging T-Mobile iPhone's zonder lock verkopen.
Verder zoek even op het forum hoe je hem anders kan unlocken, daar dat al meerdere malen is besproken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel) | gsmcity | Odido (T-Mobile) | 280 | 19-02-13 00:25 |
iPhone 3GS: Simlockvrij, maar neemt geen T-Mobile | ovyx | Unlock | 7 | 05-04-11 20:00 |
t mobile simlockvrij | Woutair | Odido (T-Mobile) | 3 | 04-09-09 15:14 |
3Gs Simlockvrij of bij T-Mobile aanschaffen? | Domo | Koopinformatie Nederland | 3 | 19-06-09 18:55 |
|
|