Franse iphone 3Gs activeren 7 jailbreaken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een franse iphone 3Gs deze is al eens geactiveerd maar door een storing moest ik het toestel uit zetten en aan zetten je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Franse iphone 3Gs activeren 7 jailbreaken
Ik heb een franse iphone 3Gs deze is al eens geactiveerd maar door een storing moest ik het toestel uit zetten en aan zetten je raad het al activatie weg.
Ik ben nu al dagen bezig om mijn iphone weer aan de praat te krijgen maar redsnow en weet ik veel wat tooltjes verder herkennen de firmware niet. ik kom nu niet verder dan het welkomst scherm kan iemand mij helpen want ik kom niet echt verder zo groet remmert. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3GS 3.1.3 activeren/jailbreaken | mikeytjee | Jailbreak | 9 | 15-08-10 02:36 |
iPhone: Iphone activeren en jailbreaken | Crim | Jailbreak | 1 | 26-04-10 08:34 |
Franse iPhone 1.1.4 jailbreaken? | martijnros | Unlock [archief] | 2 | 05-05-08 12:18 |
U.K Iphone Unlocken, Jailbreaken, activeren ? | Dazzle | Archief | 1 | 24-02-08 21:58 |
Ervaringen bij een Franse iPhone jailbreaken | Stino | Unlock [archief] | 6 | 11-02-08 21:20 |
|
|