Help hoe unlock/jailbreak je? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hooi, Ik zit met een probleem, ik heb een iphone 3gs en hij werkt inneens niet meer goed en moet een nieuwe versie op. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help hoe unlock/jailbreak je?
Hooi,
Ik zit met een probleem, ik heb een iphone 3gs en hij werkt inneens niet meer goed en moet een nieuwe versie op. Nu is hij gesimlockt van at&t daarom kan ik hem niet updaten. Wie wil mij helpen? Alvast bedankt!! Groetjes tim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zult een custom firmware moeten maken om te voorkomen dat je baseband wordt geüpdate.
|
|||
|
|||
En hoe krijg ik dat?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: hoe verder bij unlock en jailbreak | Nephew | Unlock | 6 | 10-11-11 14:13 |
hoe te werk gaan met legale unlock en jailbreak? | Basrose | Archief | 2 | 13-03-10 11:19 |
3G - OS3.1.2 > unlock & jailbreak, hoe? | Kluppergeest | Archief | 1 | 17-12-09 01:10 |
Hoe updatie ik mijn iPhone 2G van OS 3.1 naar 3.1.2 (inclusief jailbreak en unlock) | jooordiii | Archief | 1 | 06-12-09 15:47 |
|
|