iPhone heeft een (waarschijnlijke) Engelse simlock wat nu? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren via MP een iPhone 4 gekocht. Diegene had een KPN sim erin die het ook deed (controle door mijn eigen nummer te bellen). Hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone heeft een (waarschijnlijke) Engelse simlock wat nu?
Gisteren via MP een iPhone 4 gekocht.
Diegene had een KPN sim erin die het ook deed (controle door mijn eigen nummer te bellen). Hij had hem gejailbreaked. Bij thuiskomst wilde ik de jailbreak eraf. Ik gebruik het niet en wilde naar iOS 5 Dus iPhone aan iTunes gehangen. Maar toen opeens zag ik zijn telnummer waarop hij hem gekocht heeft. Dit begon met +44. Verder geen aandacht aan besteed. Herstel gedaan,zodat hij clean en iOS5 heeft. Nu kom ik erachter dat hij dus een simlock heeft. Hoe kan ik die simlock eraf halen? Volgens mij kan het via jailbreaken. Maar liefst wil ik hem gewoon clean houden. Zijn er ook (eventueel betaalde) mogelijk heden om hem simlock vrij te maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas: softwarematig unlocken lukt niet meer nu je er iOS5 hebt opgezet...
|
|||
|
|||
Gisteren is de jailbreak voor iOS5 uitgekomen. Kan het hier ook niet mee?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dan ben ik zeker aangewezen op websites als:
mobilephoneunlockers.com delocker.com ??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze websites kunnen hem alleen unlocken als je weet wie hem leverde in de UK.
|
|||
|
|||
Volgens mij waren we er al uit dat er geen unlock mogelijk is via jailbreak voor een ios5 toestel....
Daarnaast is het unlocken via zo een site en een iphone via MP nog steeds goedkoper dan nieuw kopen. |
|
|||
|
|||
Had wel gekund als je hem met custom ispw naar 5.0.1 had gezet dan had je baseband kunnen behouden zoals iPhone dev vermeldde.
Maar dit moet je eerst doen ipv eerst 5.0.1 erop gooien en dan kijken wat de mogelijkheden zijn. |
|
|||
|
|||
Mijn zoon heeft hetzelfde probleem. Engelse telefoon en gelocked. Is het mogelijk om te unlocked en zo ja hoe of waar?
|
|
||||
|
||||
Her hangt af van de baseband die op de iPhone is geïnstalleerd, maar allicht is de iPhone voor het moment onbruikbaar.
|
|
|||
|
|||
Moet ik even aan hem vragen. 4.11.8
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dan vía de Engelse provider?. Hoe kom ik dat te weten? Of hoe pak ik dat aan? Suggesties?
|
|
|||
|
|||
Via MP kan je IMEI unlock regelen. Zij kunnen een provider check doen en daarna de unlock aanvragen voor je. Dat gaat dan via Apple en dan is hij altijd simlock vrij.
|
|
||||
|
||||
Als je er geen geld wil aan hangen om te kijken aan welke provider hij gelocked is kan je altijd het programma SAM downloaden in cydia en alle engelse provider proberen en kijken wanneer de iphone activeert in itunes.
Zo ben ik ook te weten gekomen bij welke mijn 3GS in de tijd gelocked was . |
|
|||
|
|||
Je kan mij even je serienummer opsturen , krijg je zo je provider...gratis voor noppes!
Liever geen IMEI droppen op het forum omdat het openbaar is..! serienummer is ook genoeg.
|
|||
|
|||
kimvb, in welke repo zit SAM?
|
|
|||
|
|||
met itools kun je ook gebruiken om te wie de provider is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Heeft een simlock vrije telefoon unlock nodig na jailbreak? | Tazzoon | Unlock | 3 | 08-02-11 17:54 |
iPhone 4: Hoe kan ik zien of me Iphone een simlock heeft? | Joris123 | Unlock | 2 | 12-12-10 15:09 |
iPhone 3GS: HELP mijn Iphone heeft weer een simlock! | Theripper82 | Unlock | 3 | 27-10-10 21:40 |
iPhone 4: Heeft mijn iPhone 4 een simlock? | Waltero | Unlock | 18 | 17-10-10 10:58 |
Engelse Vodafone simlock op iPhone 4 | tbeumer@ | Koopinformatie Nederland | 5 | 29-07-10 23:29 |
|
|