Unlock IOS 5.0.1 BaseBand 06.15.00 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS 16GB (nieuwe bootrom) met ios 5.0 en BaseBand 06.15.00 Nou wil ik updaten naar 5.0.1 en ook weer een unlock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock IOS 5.0.1 BaseBand 06.15.00
Ik heb een iPhone 3GS 16GB (nieuwe bootrom) met ios 5.0 en BaseBand 06.15.00
Nou wil ik updaten naar 5.0.1 en ook weer een unlock Is dat mogelijk en zo ja hoe en met welke programmas ? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
How To Unlock iPhone 4 & 3GS on iOS 5.0.1
Hier staat stap voor stap hoe je moet jailbreaken en evt unlocken. Maar tot op heden problemen met unlocken. Succes. redsn0w is een oudere versie en je moet updaten naar 0.9.10b3! Maar als je een oudere versie download staat boven aan dat er een nieuwere versie beschikbaar is. Laatst gewijzigd door bryan30; 29-12-11 om 12:02. Reden: ontbreken van tekst |
|
|||
|
|||
re jb+unlock
ik ben bezig met unlock via Download PwnageTool 5.0.1 To Jailbreak And Unlock iPhone 5.0.1 Firmware ~ All Technology News Blog And Untether Jailbreak iOS 5 / 5.0.1 / 5.1 Firmware
Mocht dit beter gaan dan laat ik dit weten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Redsn0w downloaden (nieuwste versie) daarna jailbreaken en Ipad baseband opnieuw gebruiken. In Cydia naar bronnen >wijzig > voeg toe > http://repo666.ultrasn0w.com In Cydia/Telesphoreo Ultrasn0w installeren Iphone uitzetten en weer aanzetten en als het goed is moet je Iphone simlockvrij zijn. Suc6! |
|
|||
|
|||
ok
werkt idd perfect op de hiergenoemde wijze
heb wel 1 opmerking : als je update van 4.x naar 5.x moet je opnieuw activeren ! hiervoor heb je een simkaart nodig van de originele provider, indien je u toestel 2dehands kocht weet je niet altijd welke provider dit is, laat staan dat je er een simkaart van hebt. of vergis ik mij en zijn er andere mogelijkheden ? mvg, |
|
|||
|
|||
Dat i bij mij inderdaad ook het probleem, het activeren. Ik heb een 3gs met nieuwe bootrom en 6.15.00 baseband. Ik zat op FW 4.2.1 en heb via Redsnow 0.9.10b4 geupdate naar FW 5.0.1. Eerst custom FW bakken en daarna via iTunes via deze FW restoren naar 5.0.1.
Dat restoren gaat prima. Alleen blijft mijn iPhone nu hangen in de instellingsschermen. Taal > locatievoorzieningen > Wi-Fi > en dan blijft hij hangen op het activatiescherm. Vervolgens heb ik het via Pwnagetool geprobeerd. Het restoren gaat allemaal prima alleen ook hier hetzelfde resultaat. Hij blijft hangen op het activatiescherm. Heeft iemand een idee of en hoe een 3gs met BB 6.15.00 op FW 5.0.1 te activeren/hacktiveren is? |
|
||||
|
||||
Kun je bij het custom firmware aanmaken niet kiezen voor activatie / hactivated firmware?
|
|
|||
|
|||
Dit lees is alleen hier eigenlijk en dit is mijn laatste drempel op dit moment. Is dit zeker? Want ik heb geen originele SIM-kaart...
|
|
|||
|
|||
je kan ook met redsn0w hacktivaten ...hoef je geen simkaart voor te hebben!
Levert wel uiteindelijk push problemen op..maar ja je kan ook niet alles hebben.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jawel moet je achteraf oplossen ...gaat niet makkelijk maar lukt wel !
|
|
|||
|
|||
Moeilijkheid is geen thema, ben inmiddels wat gewend! ;-) Heb je een handleiding of een link naar documentatie? Kan hier namelijk niet zo gek veel vinden over mijn situatie... (3Gs op 06.15.00, geen originele SIM-kaart, unlock voor 5.0.1) Alvast bedankt!
|
|
|||
|
|||
van 4.x naar 5.0.1 met baseband 06.15 op 3Gs
Opgelet deze manier is enkel aan te raden voor wie al op baseband 06.15 zit; 06.15 is namelijk onomkeerbaar!
benodigdheden : -ipsw versie 4.1 -ipsw versie 5.0.1 -redsnow (laatste versie) -snowbreeze(laatste versie) 1. 3GS in DFU, terugzetten naar 4.1 met behulp van herstel via itunes( de herstelprocedure mag géén fouten opleveren, anders wisselen van usb-poort of eventueel itunes versie of computer) 2.via redsnow, select ipsw: de 4.1, dan jailbreaken (eventueel eens met deactivate aan en daarna eens met deactivate af) 3.in cydia installeer ultrasnow(al beschikbaar via de bron van ultrasnow) 4.de 3GS zou nu operationeel moeten zijn op 4.1(eventueel de ipadbaseband eens opnieuw flashen indien ontvangst zou wegvallen) 5.via snowbreeze een custom(zonder baseband update) ipsw maken van de 5.0.1ipsw en hiermee updaten( direct cydia ... installeren) op mac : via redsnow custom(NO_BB) ipsw maken van de 5.0.1 daarna in DFU en de custom ipsw installeren via itunes herstel; jailbreaken 6. in cydia installeer Ultrasnow, eventueel terug ipad baseband flashen met dank aan iNemesis die mij op weg hielp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: unlock ios 5 baseband 6.15 lukt niet | pht | Unlock | 1 | 16-11-11 14:25 |
iPhone 4: unlock iphone 4 ios 4.1 baseband 02.10.04 | edjepetje | Unlock | 1 | 26-08-11 21:59 |
iPhone 3GS: Wanneer unlock 3GS ios 4.1 Baseband 05.14.02? | Wouterdh | Unlock | 305 | 28-11-10 23:38 |
iPhone 3G: iPhone 3g iOS 3.1.3 baseband 05.14.02 downgrade/unlock? | fets | Unlock | 2 | 11-11-10 14:44 |
iPhone 3GS: Upgrade iOS 4.1 baseband 05.13.04 TinyUmbrella, unlock mogelijk? | smakkie | Unlock | 2 | 25-09-10 13:21 |
|
|