4.11.08 unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe unlock ik 4.11.08 baseband of lukt dit niet ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.11.08 unlocken
Hoe unlock ik 4.11.08 baseband of lukt dit niet ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ohh, jammer.
en downgraden van je baseband is zeker ook niet mogelijk? |
|
||||
|
||||
Inderdaad: downgraden kan niet.
|
|||
|
|||
dan hoop ik op een update van ultrasn0w
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sim unlock
Mijn vrouw heeft een iphone gekocht in new york de wel bekende baseband, waar we allemaal wachten op de unlock wat in mijn ogen nooit zal komen.
Bij de aankoop in de apple store kreeg ze te horen dat de iphone simlock vrij was, wat dus niet waar was, de volle mep betaald. We hebben alles gedaan om deze iphone sim vrij te krijgen, at&t gebeld, apple gebeld en telkens kregen weet zelfde verhaal, geen van beide konden ons niet helpen, at&t zegt dat apple de unlock moet doen , en apple zegt dat at&t het moet doen. Ik weet niet de waarheid spreekt, maar ik voel me zwaar door g....nd . wie weet meer over wie de unlock kan doen. ik hoor het graag. gr peter |
|
|||
|
|||
Hangt vanaf wat op je factuur staat. Als inderdaad staat dat de iphone simlockvrij is ..dan moet Apple dat doen! Als ergens staat dat je een contract hebt met AT&T dan moet AT&T het doen. Maar beiden kunnen de unlock doen! Alleen Apple doet dat NOOOIT! Alleen de provider mag de unlock aanvragen bij Apple..
maar als het betreft een fout van Apple, moet Apple het oplossen.. Helaas kan je de unlock op geen enkele andere manier regelen dan opboksen tegen deze twee bedrijven...want andere oplossinge zijn er niet!
|
|||
|
|||
Verkopen op Ebay aan USA.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlocken 4.1 | hanswijmer | Unlock | 2 | 27-10-10 01:49 |
iPhone 3GS: Unlocken 4.01 | reaction | Unlock | 1 | 03-08-10 16:04 |
iPhone 1e gen.: unlocken | Guest-20191103144301 | Unlock | 0 | 27-07-10 21:40 |
3G unlocken! | pipo-1998 | Archief | 1 | 16-08-09 15:34 |
2.1 unlocken | PsychoMantiz | Archief | 2 | 06-11-08 19:53 |
|
|