Is de 04.11.08 unlock dan toch onderweg? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben aan het speuren op internet naar nieuws over een eventuele unlock en kwam toevallig deze site tegen: Reactor Posted Unlocked 04.11.08 baseband MC318LL ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is de 04.11.08 unlock dan toch onderweg?
Ik ben aan het speuren op internet naar nieuws over een eventuele unlock en kwam toevallig deze site tegen:
Reactor Posted Unlocked 04.11.08 baseband MC318LL factory locked by at&t | Unlock All Phones Hoe realistisch is die volgens jullie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou d'r mijn bonen toch niet op te week leggen...
Snappie..? |
|
|||
|
|||
Het schijnt dat dat dus die ene Hamzah_Akram ermee bezig is. Maar..........MuscleNerd (de expert op unlock gebied van de iphone van het DevTeam) heeft hem op de FAKE LIST GEZET! dus...ik zou niet al te veel van verwachten. Maar ik hoop het wel voor velen...Maar goed, hij moet nog wel eerst bewijzen komen.
|
||||
|
||||
Die Fake List klinkt interessant!
Waar staat die?
|
|||
|
|||
Dat twitterde de vermeende Hacker zelf dat MuscleNerd hem op de fakelist heeft gezet :
https://twitter.com/#!/MuscleNerd/fake |
|
||||
|
||||
gewoon wachten ze zijn er mee bezig hier kijken staat ook nieuws over evt de jailbreak van de iphone 4S en ipad 2 Unlock iPhone 4 4.11.08 Baseband – 2.10.04 Baseband Still Under Work By Sherif Hashim
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2012 om 22:40 ---------- kunt je aanmelden om de nieuwsbrief per email te krijgen CydiaHelp's newsletter - Email newsletter powered by TinyLetter |
|
|||
|
|||
@sherif_hashim
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik denk het ook
|
|
|||
|
|||
En is reactor nou uitgekomen of niet? Op internet kan ik niks vinden
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Moet dan de vorige eigenar niet hebben opgeslagen? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus een iphone kopen die nu niet te unlocken is, is gewoon geen optie?
|
|
||||
|
||||
Als je er ook mee wilt bellen is dat geen verstandige keuze.
|
|
|||
|
|||
jammer dat er geen oplossing is. de telefoon heeft gewoon een nette prijs
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad zonden of toch en dan met 3G nemen ? | Bhola | iPad algemeen | 13 | 01-04-12 17:44 |
|
|