vraag over het unlocken van een at&t iphone 4 (baseband 4.11.08.) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej, Ik studeer momenteel in Amerika en kan hier een iphone overkopen van een (Amerikaanse) vriendin. Het gaat om een iPhone 4 geupdate naar iOS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraag over het unlocken van een at&t iphone 4 (baseband 4.11.08.)
Hej,
Ik studeer momenteel in Amerika en kan hier een iphone overkopen van een (Amerikaanse) vriendin. Het gaat om een iPhone 4 geupdate naar iOS 5 met een 4.11.08. baseband met een at&t (Amerikaanse provider) lock. Nu is mijn vraag of er al iets bestaat om hem te unlokken zodat ik hem in België kan gebruiken (in iOS 5 en latere versies)? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope...
Nikske...nada...noppes... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 januari 2012 om 20:36 ---------- Alleen de provider kan je toestel unlocken... Valt misschien via AT&T iets te regelen... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er zijn geruchten dat men er mee bezig is...
Maar dan wel op de baseband van de 5.0... Zit je hoger...dan kan je misschien nog langer wachten... Dus...ik zou er niet veel op wedden... |
|
||||
|
||||
Je moet niet altijd langer wachten als je een unlock voor 5.0.1 wilt, als het voor 5 uit is komt de volgende dag 5.0.1.
|
|
|||
|
|||
Ik zou het niet kopen. Want de unlock komt er niet....althans zeker niet op korte termijn. Al meer dan een jaar is er geen softwarematige oplossing gekomen voor de iphone 4. Wel een hardwarematige oplossing die ondersteunt tot 4.10 . En dat trucje is dus al verholpen in 4.11.08. Ik zou hem niet kopen...
|
||||
|
||||
Citaat:
Als het lek dat ze in 5.0 gebruiken in 5.0.1 gedicht is, is jouw statement niet waar.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zie nu wel op het juise forum