vraag over het unlocken van een at&t iphone 4 (baseband 4.11.08.) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej, Ik studeer momenteel in Amerika en kan hier een iphone overkopen van een (Amerikaanse) vriendin. Het gaat om een iPhone 4 geupdate naar iOS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraag over het unlocken van een at&t iphone 4 (baseband 4.11.08.)
Hej,
Ik studeer momenteel in Amerika en kan hier een iphone overkopen van een (Amerikaanse) vriendin. Het gaat om een iPhone 4 geupdate naar iOS 5 met een 4.11.08. baseband met een at&t (Amerikaanse provider) lock. Nu is mijn vraag of er al iets bestaat om hem te unlokken zodat ik hem in België kan gebruiken (in iOS 5 en latere versies)? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope...
Nikske...nada...noppes... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 januari 2012 om 20:36 ---------- Alleen de provider kan je toestel unlocken... Valt misschien via AT&T iets te regelen... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er zijn geruchten dat men er mee bezig is...
Maar dan wel op de baseband van de 5.0... Zit je hoger...dan kan je misschien nog langer wachten... Dus...ik zou er niet veel op wedden... |
|
||||
|
||||
Je moet niet altijd langer wachten als je een unlock voor 5.0.1 wilt, als het voor 5 uit is komt de volgende dag 5.0.1.
|
|
|||
|
|||
Ik zou het niet kopen. Want de unlock komt er niet....althans zeker niet op korte termijn. Al meer dan een jaar is er geen softwarematige oplossing gekomen voor de iphone 4. Wel een hardwarematige oplossing die ondersteunt tot 4.10 . En dat trucje is dus al verholpen in 4.11.08. Ik zou hem niet kopen...
|
||||
|
||||
Citaat:
Als het lek dat ze in 5.0 gebruiken in 5.0.1 gedicht is, is jouw statement niet waar.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zie nu wel op het juise forum
Ik heb onlangs een Iphone4 gekregen uit Amerika. In eerste instantie kreeg ik de melding dat alleen een compatible sim-kaart in deze Iphone zou werken. Nadat ik een jailbreak had uitgevoerd kon ik alles behalve bellen. Ik krijg linksboven in een melding " geen service". Ik heb versie 5.0.1 (9A405) en baseband 04.11.08 Kan iemand mij vertellen wat ik nu het beste kan doen, zodat ik de Iphone wel kan gebruiken zoals het hoort? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem. AT&T iphone 4, baseband 4.11.08 en software 5.0.1 (9A405)....
|
|
|||
|
|||
heb mijn iphone nu 2 maanden en heb het zelfde probleem, chek elke dag de update´s over de unlock, als laatste optie wou ik mijn iphone unlocken via het imei nummer, laat nou net mijn imei nummer gescharpt zijn via apple! (omdat deze kapot is en vervangen is)ik geloof wel in deze unlock! het is afwachten ik heb de hoop dat er binnenkort een oplossing komt! ik lees ook dat je toch de baseband kan downgreaden.
|
|
|||
|
|||
Step 1: If you haven’t already, insert your AT&T SIM into your iPhone 4S/4G.(so if you inserted your att sim restore your phone completely via itunes)
Step 2: activate Airplane mode. Step 3: Remove your AT&T SIM and replace with the T-Mobile one Step 4: Ensure that Wi-Fi is deactivated completely by ‘forgetting’ any automatically connected networks. Step 5: Now deactivate Airplane mode. Your device will begin searching for a signal. You will be met with the Apple splash screen followed by the familiar activation screen. Step 6: EDGE network should automatically activate, and if all has gone well, you should see that "E" in the top-left corner of your iPhone’s screen. Step 7: After a 20-30 second waiting period, switch your phone off, and back on again. You should once again see that Activation Required screen. Step 8: Once you notice a signal bar, hit Use Cellular Connection Step 9: Eject your SIM, after which you will see the activation notice for the third and final time. Step 10: Finally, re-insert your SIM, and your device should be unlocked! |
|
|||
|
|||
unlock niet te doen
al je stappen gedaan maar geen unlock..
keep on dreaming voorlopig.... |
|
|||
|
|||
@navi... Dat leidt alleen tot een tijdelijke unlock. Het hoeft niet eens een AT&T toestel te zijn. Die tijdelijke unlock heeft te maken met de activatie in de nieuwe iOS 5. Je kan wel even genieten voor 2 seconden van een unlocked toestel !
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat was 10 seconden googlen haha, maar goed. Ik heb helaas geen 4.11 BB.
|
Labels |
04.11.8, at&t, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Is het al mogelijk om baseband 4.10.01 te unlocken? | edjepetje | Unlock | 1 | 25-08-11 13:48 |
Vraag over het activeren van een origineel simlockvrije iPhone 3GS | snverhallen | iPhone algemeen | 0 | 15-09-10 19:47 |
|
|