Unlock baseband 04.11.08 op iOS5.0.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een iphone 4 (4.3.3) met software probleem: Ik hem gekocht in doos met simlock van Uk ? gisteren heb ik hem aangesloten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock baseband 04.11.08 op iOS5.0.1
Ik heb hier een iphone 4 (4.3.3) met software probleem:
Ik hem gekocht in doos met simlock van Uk ? gisteren heb ik hem aangesloten aan mij PC en krijg ik een meldingen dat is een update voor je apparaat. Ben ik akkoord gegaan …… aan einde blijf hangen bij vraag naar netwerken ben ik door heien gekomen dan hangen weer bij vraag naar sim die je heb gekregen van vaar hen gekocht. Dan gaat niet meer verder dan dat. die sim heb ik niet . hebben daar oplossingen voor dank u atla Laatst gewijzigd door WDS001; 15-02-12 om 16:59. Reden: [/FONT][/SIZE] weggehaald |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Bericht afgesplitst van de andere discussie, maak in het vervolg liever een apart topic aan in plaats van ergens te posten waar het totaal niet thuis hoort
Wat je probleem betreft: waarschijnlijk heb je geüpdatet naar iOS5.0.1 en de bijhorende baseband, 04.11.08. Deze is nog niet te unlocken, dus voorlopig is je iPhone onbruikbaar. |
|
|||
|
|||
Ik zat met hetzelfde probleem, en ik heb inmiddels een IMEI unlock aangevraagd, want zoalng kan ik niet zonder iphone...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iOS5 ipad baseband | ShortyEx | Unlock | 16 | 30-11-11 20:08 |
downgrade iphone 3gs met baseband 05.16.05 van ios5 naar 4.3.3 | willy666 | iPhone algemeen | 0 | 15-11-11 13:30 |
Baseband behouden bij iOS5 | Kevin | iPhone algemeen | 4 | 11-10-11 00:22 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
|
|