iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   Nieuwe unlockmethode met SAM ontdekt! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/116799-nieuwe-unlockmethode-sam-ontdekt.html)

Wally© 23-04-12 18:59

Ik vraag mij af hoe het zit met die SAM aktivatie eens Apple de bug in hun aktivatie-server heeft gedicht...


Blijven de iPhones unlocked...gaan ze terug naar hun locked status...worden ze geblacklist...


Allemaal vragen die toch wel dienen gesteld te worden...

Marcel1200 23-04-12 19:07

Als je loopt te rommelen zie je links boven dat wel gaat zoeken, maar hij zegt dan vervolgens geen service...

ceylanbey 23-04-12 20:35

ik krijg constat als ik deze repo wil toevoegen een melding van 'time out verzoek waarm

jooskieffer 23-04-12 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 789963)
Ik vraag mij af hoe het zit met die SAM aktivatie eens Apple de bug in hun aktivatie-server heeft gedicht...


Blijven de iPhones unlocked...gaan ze terug naar hun locked status...worden ze geblacklist...


Allemaal vragen die toch wel dienen gesteld te worden...

Voordat ik zo stom was om te upgraden zonder baseband behoud had ik mijn iphone via Een manier unlocked en via SAM geactivated zodat ik push meldingen, imessage en facetime kon gebruiken.

Dus zou het zo zijn dat als er een nieuwe fw komt dat alle telefoons met sam geblacklist worden?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 april 2012 om 20:38 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ceylanbey (Bericht 790006)
ik krijg constat als ik deze repo wil toevoegen een melding van 'time out verzoek waarm

Omdat waarschijnlijk heel de wereld deze unlock methode wil uitvoeren waardoor de repo veel verkeer krijgt waardoor het soms niet lukt. Probeer het vaker. Je zal er vanzelf doorheen komen

Wally© 23-04-12 20:46

Citaat:

Dus zou het zo zijn dat als er een nieuwe fw komt dat alle telefoons met sam geblacklist worden?

Ik heb echt geen idee...Your guess is as good as mine...

Ik gooi alleen maar de spreekwoordelijke steen in de kikkerpoel...:D

jooskieffer 23-04-12 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 790011)
Ik heb echt geen idee...Your guess is as good as mine...

Ik gooi alleen maar de spreekwoordelijke steen in de kikkerpoel...:D

Over heel de wereld wordt deze methode gebruikt.. Lijkt me sterk als apple al die iphones gaat blacklisten..

Guest-20180925190238 23-04-12 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jooskieffer (Bericht 790012)
Over heel de wereld wordt deze methode gebruikt.. Lijkt me sterk als apple al die iphones gaat blacklisten..

Ik vrees dat jij de macht van al die grote providers "over heel de wereld" onderschat die al die iPhones door Apple hebben laten locken :rolleyes:

jooskieffer 23-04-12 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 790015)
Ik vrees dat jij de macht van al die grote providers "over heel de wereld" onderschat die al die iPhones door Apple hebben laten locken :rolleyes:

En ik vrees dan dat apple klanten gaat kwijtraken. Ook al is het niet hun schuld.

nivi 23-04-12 21:26

Een tip voor degenen die vast zitten bij at&t: ik selecteerde bij country and carrier, dan AT&T, Cingular Wireless, en dan ook SIM id (de 3e of 4e).. Toen lukte het opeens.

MrOzzyOscar 23-04-12 23:57

Mijn iphone is swisscom gelocked maar ik heb geen sim van swisscom is het dan ook mogelijk hem te unlocken of weet iemand hoe ik aan zo'n sim kom?

kevintj07 24-04-12 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrOzzyOscar (Bericht 790059)
Mijn iphone is swisscom gelocked maar ik heb geen sim van swisscom is het dan ook mogelijk hem te unlocken of weet iemand hoe ik aan zo'n sim kom?


Gewoon mogenlijk zonder sim, hackactiveren via redsn0w kan ook.

ceylanbey 24-04-12 09:43

ik heb mijn sam verwijderd nu is mijn activering ook kwijt en ik heb de originele sim kaart niet
wat moet ik doen help mij!!!

iphone 4s 5.0.1

wsven 24-04-12 10:49

.
 
Ik heb dus een iphone 4 32gb . (at&t)

nadat at&t bekend maakte dat ze alle gelockte iphone gingen unlocken, ook maar een mailtje gestuurd, kreeg ik een antwoord dat het niet mogelijk door de ' geschiedenis van de iphone'

dan maar gebeld, was niet mogelijk te unlocken,

nu lees ik in deze topic dat er nog een andere manier is voor gelockte iphone at&t te unlocken,

nu om zeker te zijn dat het wel een gelockte iphone was van at&t heb ik dus itools geinstalleerd en dan bij gegevens gekeken en staat er bij:

'activationstate: factoryactivated '

de iphone is blijbaar gekocht in 08/2010 en geactiveerd in 11/2010.

wat wil dit nu eigelijk zeggen is hij unlocked of niet?

wat mag je dan wel/ niet doen dat hij opeens terug niet meer zou werken ( geen ontvangst meer) ?

alvast bedankt

AntoineH 24-04-12 12:00

Hoi werkt deze unlock ook op een Iphone 4 netwerk Canada FIDO met ios 5.0.1 04-11-08 modemfirmware??
En moet deze geactiveerd zijn of niet??

Jewcookie 24-04-12 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntoineH (Bericht 790134)
Hoi werkt deze unlock ook op een Iphone 4 netwerk Canada FIDO met ios 5.0.1 04-11-08 modemfirmware??
En moet deze geactiveerd zijn of niet??

Waarom probeer je het niet uit. En als je toestel niet geactiveerd is is het lastig om SAM te bedienen op je telefoon.

AntoineH 24-04-12 12:16

Hoi,

Ja is een telefoon van een vriend van mijn.
Dus de telefoon moet eerste geactiveert zijn??

kevintj07 24-04-12 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntoineH (Bericht 790145)
Hoi,

Ja is een telefoon van een vriend van mijn.
Dus de telefoon moet eerste geactiveert zijn??

Ja, gewoon ff activeren met Redsnow

AntoineH 24-04-12 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevintj07 (Bericht 790154)
Ja, gewoon ff activeren met Redsnow


Hoe moet ik hem activeren in redsnow??
Sorry heb alleen nog maar een jailbreak op me eigen iphone gedaan en daar hoefde dit allemaal niet.

Jewcookie 24-04-12 15:51

Ga eens lezen. Probeer eens Google. Altijd vragen naar de makkelijkste weg. Je volgende vraag na een antwoord op deze vraag kan ik al bedenken.

KevBoom 24-04-12 15:54

Ik krijg nog steeds de melding dat er een probleem is met de iphone in itunes. ik heb mijn iphone gehacktivated dus ik heb de originele sim niet. ik heb geprobeerd met lockdown to stock en dan de-activate (clear push) en de rest van de stappen gevolgd. ik heb alleen bij country en carrier de ene gepakt waarop hij gelockt is. als ik het doe met de provider waarvoor ik hem wil gebruiken dan zegt itunes dat de sim niet wordt ondersteund.
wat moet ik doen?!?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.