i4 met SAM geunlocked upgrade naar 5.1.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) iphone 4 op 5.1 die geunlocked is op de SAM manier kan ik deze zomaar upgraden naar 5.1.1,ben ik dan de unlock kwijt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
i4 met SAM geunlocked upgrade naar 5.1.1
iphone 4 op 5.1 die geunlocked is op de SAM manier kan ik deze zomaar upgraden naar 5.1.1,ben ik dan de unlock kwijt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, volgens mij wel. Maar waarom zou je je simlock riskeren voor zo'n bout update? Gewoon lekker op 5.1 blijven. Beter een simlock vrij toestel dan een dure iPod!
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat SAM niet meer lukt.
|
|
|||
|
|||
Klopt, maar je kan je unlock ticket opslaan en zo de aan jouw simkaart gekoppelde unlock backuppen.
|
|
|||
|
|||
jah maar deze is nu gethetered,dermee als ik deze update of de unlock dan weg is...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Met SAM geunlocked maar geen mobiel internet meer | Manusteez | Unlock | 3 | 11-10-12 20:30 |
iPhone: AT&T 3GS geunlocked mbv blackra1n/blacksn0w -> upgrade mogelijk naar 4.0/4.0.1? | Bastituta | Jailbreak | 0 | 18-12-10 11:18 |
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak | garfield65 | Jailbreak | 2 | 29-12-09 22:47 |
Geunlocked iphone opnieuw geunlocked met iDemocracy 3, Maar is nu vastgelopen>> HELP | Heratie | Unlock [archief] | 4 | 06-05-08 01:48 |
|
|