Refurbished, unlocken AT&T discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zag dat je in de VS een refurbished iPhone 3GS kunt kopen, alleen heeft deze dan wel een AT&T lock. Nu was mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Refurbished, unlocken AT&T
Hallo,
Ik zag dat je in de VS een refurbished iPhone 3GS kunt kopen, alleen heeft deze dan wel een AT&T lock. Nu was mijn vraag, is het mogelijk om deze te unlocken? Ik las iets over bepaalde baseband en firmware, maar ik ben niet bepaald een kenner op dit gebied. Hopelijk kan iemand mij helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan daar niet echt het antwoord op mijn vraag vinden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
grtz |
|
|||
|
|||
Citaat:
-De nieuwste basebands zijn niet softwarematig te unlocken, daar is ook geen zicht op. -Een (officiele en permanente) imei unlock kan alleen via de provider (AT&T in dit geval ), maar moet je of veel geld voor betalen of moet gedaan worden via een (former) AT&T klant. Hoop gedoe dus, advies niet aan beginnen. Beter iets meer neerleggen voor een simlockvrije versie. Waar heb je overigens gezien dat je ze kunt kopen en wat moet dat kosten? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Hoe AT&T unlocken? | niki1984 | Unlock | 3 | 27-03-12 22:23 |
iPhone 4: al mogelijk at&t te unlocken? | leslow | Unlock | 1 | 06-10-11 17:44 |
iPhone 4: unlocken at&t | leslow | Unlock | 2 | 14-04-11 16:52 |
Unlocken & update-en? | 3ssen | Archief | 1 | 24-12-07 13:35 |
|
|