Check Provider - Do it your self way! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) @ timosha. Aaah jij verbruikt mijn credits, is wel duidelijk ! elke keer checken ... Hmm is het moeilijk om even te vermelden dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@ timosha. Aaah jij verbruikt mijn credits, is wel duidelijk ! elke keer checken ...
Hmm is het moeilijk om even te vermelden dat je 1 credit hebt gebruikt ? gewoon even melden is niet moeilijk mense... Credit Amount: 5 Credit Key :M2PZ1AM0R9BHB998 Niewe credits, nieuwe kansen GRAB THEM TIMOSHA!
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Jij weet toch ook dat wanneer je iets gratis weggeeft er massaal misbruik van gemaakt wordt Uiteraard is het moeilijk om even te melden dat er een credit verbruikt is, het is tenslotte gratis |
|
|||
|
|||
ze zijn al weer weg
|
|
||||
|
||||
Er staan er nog 2. Thnx voor beschikbaar stellen!
Heb ik meteen wel een vraag. Bij 1 iphone zie ik Next tether unlock en bij de andere Next tether Netherlands KPN. Houdt dat in dat hij niet unlocked is? De laatste regel geeft wel status Unlocked aan. Verwarrend
|
|||
|
|||
hartelijk dank voor de key! Mijn broer is nu gerustgesteld
|
|
|||
|
|||
@Aipad. ALtijd kijken naar Next Tether. Als daar staat Unlock. , dan is de iphone gewoon unlocked. By volgende keer dat de iphone wordt geactiveerd (dat is wat next tethter betekent). Dan wordt de iphone unlocked en krijg je ook nog de datum te zien wanneer je dat via itunes hebt gedaan..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kan je eventueel voorzien van een screenshot in een pm! |
|
|||
|
|||
@timosha , ja wil graag helpen. Omdat ik vaak deze vraag krijg. Maar als ze in deze snelheid worden geconsumeerd wordt het voor mij ook lastig om elke keer credits tegen aan te gooien moet mijn host ook betalen..
Dus voor deze week even geen credits meer....Kom vaker kijken naar de thread, dump snel weer credits.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 00:21 ---------- @Aipad. Ja stuur maar je IMEI in pm.. |
|
|||
|
|||
New credits. Aub vermeld het als u 1 hebt verbruikt.
Credit Amount: 5 Credit Key : HEA4W01X776D3YAO http://www.iphoneimei.info/sic Laatst gewijzigd door iNemesis; 01-10-12 om 15:31. Reden: linkje erbij |
|
|||
|
|||
Bedankt, zowel mijn oude 3gs ( locked O2 helaas ) als net gekochte 4s unlocked gecheckt. Ik ben gerustgesteld. Super bedankt voor de service.
|
|
|||
|
|||
dank Mdropie voor het vermelden. dus nog 3 credits erop !
|
|
|||
|
|||
Kunt u mij aub ook helpen, ik ben al weken lang aan het zoeken die mij helpt met een Oostenrijkse iphone van tmobile.
Alvast ben ik. Eeuwig dankbaar |
|
|||
|
|||
helaas doet deze provider erg moeilijk over unlocken. Probeer eens via contact formulier je vraag voor te leggen.
Fragen Sie uns |
|
|||
|
|||
Ja moeilijk zal die zeker doen, telefoon nemen ze niet op of hangen ze op en op mail word niet gereageerd. In Nederland zijn ze in iedergeval vriendelijker.
|
|
|||
|
|||
ik heb er ook eentje gebruikt, er zou er nog 1 moeten zijn nu?
thx iNemesis!! |
|
|||
|
|||
ik zou ook graag een code willen aub
|
|
|||
|
|||
Nieuwe credits. Vermeld het als u gebruik van hebt gemaakt.
Credit Amount: 5 Credit Key : ZX9EGE0HD7OLRCST |
|
|||
|
|||
super!
alleen voor mij minder super :/ hij heeft een gb lock van o2 :/:/ |
|
|||
|
|||
ik heb er een gebruikt staat er nog 3.
thanks
|
|||
|
|||
thanx voor het vermelden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S: Imei provider check en unlock | sebasdeweert | Unlock | 3 | 03-09-12 10:30 |
Imei Check | rlamore | iPhone algemeen | 2 | 26-06-12 14:27 |
originale provider check???? | dubbelost | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 29-12-11 17:25 |
Roaming Check | TinusOZ | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 07-06-11 12:11 |
Auto-Check | MichielD | iPhone algemeen | 2 | 01-05-08 19:53 |
|
|