Unlock iphone 4 t-mobile Oostenrijk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wie kan mij helpen aan een unlock van tmobile Oostenrijk voor mijn iphone 4. Zoals enkele van jullie wellicht weten is tmobile Oostenrijk onbereikbaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock iphone 4 t-mobile Oostenrijk
Hallo, wie kan mij helpen aan een unlock van tmobile Oostenrijk voor mijn iphone 4. Zoals enkele van jullie wellicht weten is tmobile Oostenrijk onbereikbaar en geen reply s op emails.
Nu zijn er enkele websites die ook een imei unlock bieden, maar welke zijn nu betrouwbaar en betaalbaar. Als jullie ideeën hebben hoor ik dat graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je hebt wel 1 van de duurste unlocks die er te vinden zijn.
De kosten zijn rond de 150 euro. groetjes Danny |
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik net weer, maar vandaar dat ik op zoek ben naar goedkoop en betrouwbaar
|
|
|||
|
|||
Die imei unlocks gaan veelal via dezelfde kanalen. de prijzen zullen niet veel schelen van die 150 euro helaas. Betrouwbaar zijn er genoeg...als je goed zoekt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unlock T-Mobile AUT ( Oostenrijk ) | Jeanssens | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 01-10-12 22:31 |
|
|