onbekende simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan een iPhone 4 kopen met simlock, maar de provider is niet bekend. Is elke simlock te verwijderen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
onbekende simlock
Ik kan een iPhone 4 kopen met simlock, maar de provider is niet bekend.
Is elke simlock te verwijderen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Okeej thnx, ff afwachten dan maar.
|
|
|||
|
|||
Nee, niet elke simlock is te verwijderen of het is heel duur. Het is verstandig om voor de koop even het imeiadres op te vragen zodat dit kan worden gecontroleerd. Vraag dan ook gelijk even de softwareversie. Als ze deze info niet kunnen geven koop dan het toestel niet!!!
Zodra je de info hebt laat maar even weten, er zijn diverse mensen op het forum die het ook voor je na kunnen kijken. |
|
|||
|
|||
Okee, IMEI heb ik indd gevraagd en krijg ik vanavond, software versie zal ik ook ff vragen.
Bij wie moet ik zijn met deze gegevens? las nml. ergens dat je de IMEI niet zomaar op het forum moet posten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Stuur een PM aan iNemesis, die man heeft bewezen dat hij betrouwbaar is. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Wie is er dan niet betrouwbaar? Ik denk dat je een kort leven hebt hier op het forum als je de boel belazerd.
|
|
|||
|
|||
iNemesis is altijd al betrouwbaar geweest en is al bewezen geen golddigger te zijn.
Kijk maar naar het beschikbaar stellen voor een tijdje van zijn credits voor een imeicheck. Wat jammerlijk snel ging omdat iedereen zijn imei ging checken al was dat niet nodig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo daar ben ik weer ! De kinderkamer had prioriteit ...
Daar komen ze weer gratis credits Do it your self way check. creditkey 10 stuks vers geperst :9X0A28W9ALJGJJKR SIC (Special iPhone Check) enjoy accurate info ! Zo hoef je ook aan niemand het imei nummer door te geven...
Revenge of the nerd.. Laatst gewijzigd door iNemesis; 06-11-12 om 02:20. |
|
|||
|
|||
Voor mij niet meer nodig, verkoper reageert niet meer op mailtjes.
Maar weer verder zoeken naar een 4 of 4s. iemand een leuk aanbod |
|
|||
|
|||
@Ron76, is maar goed ook denk dat deze bang is dat je misschien door zijn ballonnetje hebt doorgeprikt. Wees blij......en zoek een simlockvrije , bespaart je onnodig gedoe...of verlies aan geld.
|
|
|||
|
|||
Heb IMEI gekregen, dit is het resultaat van de check.
Model : IPHONE 4 16GB BLACK First Activation Date : Dec, 1 2011 13:07:57 Last Activation Date : Oct, 31 2012 13:41:28 Country : FR Current Carrier : Orange FRA Firmware Version : 6.0 Initial Activation : France Orange. Applied Activation : France Orange. Next Tether : France Orange. Lock Status : Locked Te unlocken??????? |
|
|||
|
|||
via imei te unlocken ja . Gemiddeld unlock kost je misschien net zoveel als de waarde van de iphone nu ...als je hem nog niet gekocht hebt, bespaar je de moeite.
|
|
|||
|
|||
Dankje, had al wat ge-Googeld en de koop afgezegd.
|
|
|||
|
|||
De unlock voor Orange Frankrijk kost over de honderd euro en ik vraag mij af of deze service actief is momenteel. Toch maar weer verder zoeken naar een andere.
|
|
|||
|
|||
Yep, verder zoeken maar weer.
Bedankt voor jullie hulp D@ni, iNemesis en iPhoneclub. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
Windows: Onbekende fout (-20) | PeHa5772 | iTunes | 3 | 05-08-10 19:00 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
iPhone: Onbekende tabbladen | Cherrim | Jailbreak | 5 | 07-12-08 21:21 |
|
|