iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4 simlock vrij maken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/129482-iphone-4-simlock-vrij-maken.html)

senna22 19-09-13 17:33

Pm mij het imeinummer

Hannah2 23-09-13 13:34

duitse simlock
 
Hallo allemaal
Ik heb een probleem met het simlockvrij maken van mijn i-Phone 4. Het is een duits toestel van t-mobile, ik heb het geprobeerd op de duitse t-mobile site want je hebt een code nodig om hem vrij te maken en daar staat dat het in principe kan maar als ik dan mijn naam en telefoonnummer moet invoeren zegt hij "Die Daten wurden NICHT erfolgreich übermittelt" wat volgens mij inhoud dat het niet is gelukt.
Kan iemand mij helpen om toch aan zo'n code te komen? Dat zou heel fijn zijn!

senna22 23-09-13 13:57

Pm mij het imeinummer dan check ik hem voor je.

Jerome31 24-09-13 21:47

Iphone 4S 16gb zwart unlocken HELP
 
Hallo Allemaal

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een Iphone 4S uit de Amerika.Ik zit bij vodafone en hij doet het niet. Ik krijg de melding geen service. Ik kan wel bellen en gebeld worden.
Als ik de sim van mijn vrouw plaats die is van Hi dan doet de phone het wel.
Wie kan me helpen??

mvg Jerome

P.S ik heb inmiddels in de vodafone winkel een nieuwe micro sim gekregen maar dat mag helaas niet baten :(

senna22 24-09-13 21:49

je hebt een PM

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jerome31 (Bericht 916803)
Hallo Allemaal

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een Iphone 4S uit de Amerika.Ik zit bij vodafone en hij doet het niet. Ik krijg de melding geen service. Ik kan wel bellen en gebeld worden.
Als ik de sim van mijn vrouw plaats die is van Hi dan doet de phone het wel.
Wie kan me helpen??

mvg Jerome

P.S ik heb inmiddels in de vodafone winkel een nieuwe micro sim gekregen maar dat mag helaas niet baten :(


picobello 25-09-13 20:11

iPhone 4 uit UK
 
Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone uit Uk van T-Mobile provider alleen kan ik deze niet simlocken via T-Mobile omdat dit veel eerder had moeten gebeuren volgens de klantenservice :(
Weet iemand hoe ik misschien mijn telefoon kan unlocken zodat ik ook gewoon met een nederlandse simkaart gewoon kan bellen?

Alvast hartelijk bedankt
Groetjes, Pico

t2krambo 25-09-13 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door picobello (Bericht 917162)
Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone uit Uk van T-Mobile provider alleen kan ik deze niet simlocken via T-Mobile omdat dit veel eerder had moeten gebeuren volgens de klantenservice :(
Weet iemand hoe ik misschien mijn telefoon kan unlocken zodat ik ook gewoon met een nederlandse simkaart gewoon kan bellen?

Alvast hartelijk bedankt
Groetjes, Pico

Pico, kun je mij even een PM sturen? Dan kan ik de (on)mogelijkheden voor je bekijken! Gr.

Robkp61 27-09-13 20:28

Mijn broertje heeft het zelfde probleem wie kan hier bij helpen

Heeft de iPhone gekocht weet niet welke provider de sim lock van is de telefoon winkel zij moet je hem aan computer hangen en software update doen hij dat gedaan heeft de update iOS 7 info nodig van de sim maar die kan hij niet lezen door de simlock ;-( beetje jammer dit heeft hij eindelijk een iPhone 4 heeft hij dit weer dus van daar de vraag wie kan helpen ?

Gr. Rob

senna22 27-09-13 20:38

kan je in je telefoon dan staat die bij instellingen>algemeen>info.
kan je niet in je telefoon en heb je het grijze scherm met IOS6 dan druk je éénmaal op de aan/uit knop en éénmaal op de homeknop.
hier zie je dan een rondje met een i erin, druk daarop en dan krijg je je imeinummer.
als je mij het imeinummer stuurt check ik wat er mogelijk is.


Alii61 04-10-13 09:51

Iphone 4 Simlockvrij maken
 
Hoe kan ik mn Iphone 4 simlock vrij maken? Iemand enig idee

senna22 04-10-13 13:29

Pm mij het imeinummer dan check ik het voor je.

Alii61 04-10-13 15:17

heb je een pm gestuurd

Pluvius 05-10-13 21:15

Hallo, Ik krijg mijn iphone 4 niet simlock vrij. Heb hem net aangekocht en herkent mijn simkaart niet. Het is een duitse t-mobile... kan er mij iemand helpen?

senna22 05-10-13 23:10

pm mij je imeinummer

Casplant 07-10-13 10:23

Hallo senna22,
Ook ik heb het probleem dat ik een iPhone 4 met Sim-lock heb gekocht, waar mijn simkaart niet op werkt. Als ik mijn IMEI nummer naar je pm, zou je daar dan naar willen kijken? Alvast bedankt!

t2krambo 07-10-13 10:23

Het IMEI mag ook naar mij, casplant. Gr.

Casplant 07-10-13 10:26

Verstuurd!
Bedankt.

senna22 07-10-13 11:02

Stuur maar op hoor

t2krambo 07-10-13 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door senna22 (Bericht 922535)
Stuur maar op hoor

Het is al geregeld senna, dank voor je snelle reactie.

ronajon 09-10-13 20:44

hoi,
ik ben van plan ook een iphone 4 aan te schaffen, maar met simlock.
kan iemand controleren op welke provider de lock is en of deze te unlocken is?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.