iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4 simlock vrij maken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/129482-iphone-4-simlock-vrij-maken.html)

senna22 18-07-13 22:34

Pm hem maar dan check ik hem voor je

mathieuken 31-07-13 23:51

Hey Senne, zelfde probleem hier. Een vriend kocht een iphone 4 aan voor een prijsje. Thuis gekomen natuurlijk word "simlock" code gevraagd. Heb wel imei nr, originele simkaart (zat er nog in)iphone is ios 6.1.3 en heb deze gejailbreakt met Redsn0w. Dacht dat daar simlock mee ging verdwijnen maar helaas... Is er een oplossing? Oja provider zou volgens de simkaart "TELENOR" moeten zijn uit Denemarken. Alvast bedankt

senna22 01-08-13 06:10

Hey mathieu,

Pm mij je imeinummer dan check ik even wat er kan.

mArAdonA 19-08-13 14:03

Hey,
M'n moeder heeft een I phone 4s gekocht toen ze in Engeland was. Ze dacht dat ze daar goed mee deed... Deze werkt dus niet in België, nu heeft ze aan mij gevraagd of ik dit niet kan oplossen zodat ze de I phone in belgie kan gebruiken. Zie wel dat er steeds naar het imei nummer wordt gevraagd maar wat is dat? Hoe vind ik dit? Alvast bedankt...

t2krambo 19-08-13 14:11

Beste,

Dat staat onder instellingen, algemeen, info.

Het staat ook op de simkaart houder

PM het me, en dan bekijk ik de mogelijkheden voor je. Groeten

dianah 20-08-13 15:35

iphone 4 simlock vrij maken
 
ik ben van plan een iphone 4 aan te schaffen maar deze komt uit frankrijk en moet simlock vrij gemaakt worden, kanmij iemand vertellen waar ik dat kan laten doen en wat de kosten hiervan zijn? dan weet ik of t zich loont om hem wel of niet te kopen. hoor t graag van jullie, thanx alvast groetjes

senna22 20-08-13 16:02

Laat altijd door mij of inemesis het imeinummer checken.
Dan weet je zeker voordat je een iPhone koopt, dat het geen simlock is die je nog eens een vermogen kost.

CrazzedLife 23-08-13 13:30

Ik heb laatst een tweede hands Iphone 4s gekocht, maar zit net als vele anderen met het probleem dat er een buitenlandse simlock op zit. De mijne is gelockt met een duitse T-mobile versie. Nou heeft T-mobile een manier via Itunes om dat te fixen maar die werkt niet op mijn telefoon. Hij is verstuurd naar de vorige eigenaar op 24-05-2012. Ik weet alleen niet welke IOS versie er op zit, want ik kan niet in de telefoon. Ik heb het Imei nummer.

Ik heb het gecheckt via t-mobile.de en die zegt dat hij automatisch vrijkomt op 25 mei 2014, maar dat is een beetje lang.
Ik weet niet of er een manier is om dit eerder te kunnen unlocken.

kan iemand mij helpen?

senna22 23-08-13 14:07

Nee niet op een simpele manier de Duitse providers zijn nogal strict in hun contracten

CrazzedLife 23-08-13 14:09

hmm dat is heel erg balen, dus een hi winkel (dat is mijn provider) of een gsm toko zou het ook niet kunnen?

senna22 23-08-13 14:13

Misschien dat Inemesis nog iets weet.
Maar je zult moeten wachten.

CrazzedLife 23-08-13 16:18

verdeurie.. dat duurt dan nog een zwangerschap..

iNemesis 24-08-13 02:46

@crazzedlife. Maak een baby :D ......heb je een simlockvrije iphone + baby :D. Er zijn wel oplossingen ( no free lunch een hele fancy lunch) of gebruik maken van een sim interposer (fast food lunch) :D.

KimmyLee 24-08-13 17:09

Ik ben van plan straks een tweedehands iphone op te halen
Uit engeland
Nu kom ik dit forum tegen en vraag ik mij af of het mogenlijk is
Dat een iphone uit het buitenland niet simlockvrij te maken is.

Groetjess

senna22 24-08-13 17:18

er zijn een antal providers die niet te unlocken zijn en een heleboel die dat wel zijn.
dat gaat van 25 tot 230 euro.
Ik zou eerst een nederlandse proberen te kopen en dan pas een buitenlandse.
en vordat je koopt altijd het imeinummer laten checken door mij of Inemesis.

t2krambo 25-08-13 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KimmyLee (Bericht 908730)
Ik ben van plan straks een tweedehands iphone op te halen
Uit engeland
Nu kom ik dit forum tegen en vraag ik mij af of het mogenlijk is
Dat een iphone uit het buitenland niet simlockvrij te maken is.

Groetjess

Hoi KimmyLee,

Mocht je het IMEI van jouw toekomstige iPhone al hebben, zou je dit dan naar me toe kunnen sturen, per PM of e-mail, dan kan ik bekijken of en wat voor lock er op het toestel zit, en je zo behoeden voor een eventuele miskoop.

Groet.

mini85 17-09-13 01:13

unlock iphone 4s
 
Wie kan mij helpen, ik heb een iphone 4s firmware 6.1.3 met een simlock erop (Oostenrijk Drei), moet door de activeringsproces heen omdat ik hem volledig opnieuw geïnstalleerd heb via Itunes. Heb een simkaart van een andere provider.... maar hij accepteert hem niet omdat er een simlock op zit.... alvast bedankt! Gr

senna22 17-09-13 06:23

PM mij je imeinummer dan check ik het voor je.

mypathway 18-09-13 23:35

Hoi senna. zou je voor mij ook mijn imeinummer kunnen checken. zit met het probleem van geen activatie mogelijk bla bla. zit hier dus met het koopjes cliché! merci

Nickbosz1983 19-09-13 10:51

Hier nog een probleem.... Mijn vader heeft zich in Engeland een Iphone 4S laten aansmeren, maar hij is niet simlock vrij....

Zou je deze misschien ook eens na kunnen kijken?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.