iPhone 4S simlockvrij maken. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Pm mij je imeinummer dan check ik de provider voor je....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik de provider voor je.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Halo
Ik heb een Iphone 4s uit de UK van de O2 provider maar er zit een simlock op dit toestel. Ik heb dit al geprobeert te unlocken door de aankoop van een x-sim kaart maar helaas zonder enig resultaat. Ik geraak niet voorbij de activatie. Is er iemand die mij hierbij kan helpen hoe dit toestel te unlocken? |
|
|||
|
|||
Soms werken die x-sim kaartjes niet goed voor activatie. Beter om een R-sim te gebruiken ervoor . maar ja ben je weer geld kwijt. Of een O2 kaartje kopen.
Met al dat geprobeer kun je misschien beter voor een originele unlock gaan, ben je in 1 keer van het hele probleem af en werkt beter.
|
|||
|
|||
iphone 4S baseband 04.12.05
Hallo,
Weet iemand hoe ik kan achterhalen waar mijn vriendin haar iphone 4S van komt, hij is gelocked maar ik weet niet op welke provider. Er staat de 6.1.3 software op en baseband is 04.12.05. Ik meen mij te herinneren dat deze baseband niet te unlocken is (was?) Nillens |
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan check ik hem voor je.
de iphones die via een baseband te unlocken zijn zijn de 3g en 3gs. daarboven is alles door Apple afgesloten. |
|
|||
|
|||
Iphone 4 en 4s en 5 etc.. is niet meer via software te unlocken.
Alleen de oudjes 2g 3g en 3GS . |
|
|||
|
|||
Iphone 4s 6.0
Kan iemand mij helpen bij het simkaartvrij maken van een iphone 4S, ik denk dat hij gelocked is op Vodafone Nederland, maar ikzelf woon in Belgie en krijg hem niet simkaartvrij...
Bedankt |
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik hem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 simlockvrij maken | henrie013 | iPhone algemeen | 2 | 06-12-12 22:05 |
simlockvrij maken via stappenplan met hollands nieuw simkaart help simlockvrij stappe | suusje71 | iPhone algemeen | 0 | 30-01-12 19:34 |
iPhone 4: AT&T Iphone simlockvrij maken | barley | Unlock | 14 | 12-07-11 09:11 |
iPhone 4 simlockvrij maken | nebilem | Odido (T-Mobile) | 8 | 06-11-10 10:38 |
iphone 4 simlockvrij maken | Bhola | Archief | 1 | 12-08-10 10:52 |
|
|