2ehandse iPhone geraakt maar niet unlocked discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Gisteren heb ik een 2ehandse Franse iPhone gekocht. Bleek dat die nog niet unlocked was. De verkoper zei dat hij hem in Frankrijk had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2ehandse iPhone geraakt maar niet unlocked
Allen,
Gisteren heb ik een 2ehandse Franse iPhone gekocht. Bleek dat die nog niet unlocked was. De verkoper zei dat hij hem in Frankrijk had gekocht maar zei niet welke provider. Het jailbreaken is schijnbaar gelukt. Cydia werkt alleszins. Maar ik krijg de melding 'Geen service' en kan het toestel niet gebruiken om te bellen. Ik overweeg een officiële unlock, maar dat kost handenvol geld bij vb iPhone 3G 3GS 4 4S Factory IMEI Unlock. Groeten, Koen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk hier eens: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...n-signaal.html
|
|||
|
|||
schitterend!! het werkt.
Bedankt! Koen |
|
||||
|
||||
Mooi. Slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone geraakt niet op Wi-Fi | Runaque | Wi-Fi | 0 | 09-07-09 01:12 |
iPhone 1e gen.: Bootloader version 4.6 geraakt niet uitgepakt | Victorinox 13 | Unlock | 3 | 07-12-08 11:17 |
iPhone (1G) custom firmware geraakt niet voorbij bootneuter | henry | Archief | 3 | 18-09-08 11:36 |
iPhone: Geupdate naar 2.0.2 Unlocked maar niet geactiveerd? | pzelf | Jailbreak | 2 | 21-08-08 23:18 |
T-mobile unlocked toestel 999€ maar kan niet bellen | ALain997 | Unlock [archief] | 17 | 11-12-07 12:53 |
|
|