simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heb een Iphone 4s 2dehands gekocht. Heb 14 dagen - 3 weken kunnen bellen, heeft een update gedaan en nu blijkt dat er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simlock
Hallo, heb een Iphone 4s 2dehands gekocht. Heb 14 dagen - 3 weken kunnen bellen, heeft een update gedaan en nu blijkt dat er een simlock opzit. ik weet niet bij welke provider de vorige gebruiker zat. Hoe krijg ik die simlock eraf.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer, zet hem niet op het forum maar pm hem.
Ik check de provider en kijk of er een unlock voor is. |
|
|||
|
|||
Help volgens t-mobile zou je naar 12 maanden je telefoon simloch vrij kunnen maken echter is dit niet het geval volgens hen is het niet mogenlijk. wil deze aan mijn vriendin geven en hebben daarom net een nieuw simkaartje gehaald maar nu blijkt de iphone 4 niet simlock vrij te zijn en kunnen we deze niet gebruiken en zij moet 24 uur per dag bereikbaar zijn voor haar werk
|
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan kijk ik even
|
|
|||
|
|||
Senna kun jij dat ook voor mij doen
Senna zou uw dat ook voor mij kunnen doen?
|
|
|||
|
|||
Pm je imeinummer maar dan check ik hem.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
simlock | stansteyvers | Mobile Vikings | 2 | 13-10-12 16:06 |
iPhone 4: Simlock | JoelvandeBeek | Unlock | 2 | 26-11-10 00:58 |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
iPhone 3GS: Simlock? | krediax | Unlock | 1 | 05-07-10 23:33 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
|
|