gejailbreakte iphone 4s ios 6.0.1 unlock verizon discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) is het mogelijk om de iphone 4s met ios 6.0.1 te unlocken als hij gejailbreakt is (evasi0n) ? ik heb momenteel al overmatig veel gezocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gejailbreakte iphone 4s ios 6.0.1 unlock verizon
is het mogelijk om de iphone 4s met ios 6.0.1 te unlocken als hij gejailbreakt is (evasi0n) ? ik heb momenteel al overmatig veel gezocht maar kan niets vinden.
(ik ben een belg en heb hierbij dus geen nut aan het gebruiken van een nederlandse vodafone sim die blijkbaar niet door verizon gelockt kunnen worden.) ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik raak nogal hopeloos. alleszins dank bij voorbaat! jo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pff zelfde probleem, maar met een iphone 4! ook belgische kaart...werkte prima (ca 1 jaar) maar na update geraak ik er nt meer in!
|
|
|||
|
|||
hij dient geactiveerd te worden, probeer het met Redsn0w.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je eerst kijkt op de site van de devs: Dev-Team Blog
haal je daar redsnow vandaan en avtiveer je hem net als je jailbreakt naar 6.02. hier op het forum zijn genoeg guides hoe dat moet. daarna kan je hem in cydia untheterd maken. |
|
|||
|
|||
ok ik zal eens proberen. bedankt!
|
Labels |
ios 6.0.1, iphone 4s, jailbreak, unlock, verizon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: gejailbreakte iPhone updaten naar iOS 5+unlock | synthetica | Unlock | 0 | 04-01-13 18:05 |
iPhone 4S: unlock verizon | bileil586 | Unlock | 7 | 09-10-12 22:23 |
Verschil iOS 6 ispw global en Verizon – CDMA? | Scirocco | iPhone algemeen | 4 | 20-09-12 10:36 |
iPhone: Gejailbreakte Iphone updaten --> unlock behouden? | menno83 | Jailbreak | 5 | 02-09-10 13:17 |
|
|