Unlock voor Rogers Canada discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Laat ik even mijn situatie schetsen want ik kom er niet echt uit. Ik heb een iPhone 4 model A1332 - iOS 6.1 - Baseband ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock voor Rogers Canada
Laat ik even mijn situatie schetsen want ik kom er niet echt uit.
Ik heb een iPhone 4 model A1332 - iOS 6.1 - Baseband versie: 04.12.05 - Er zit een Canadese Rogers simlock op - De telefoon kan ik dus niet activeren zonder zo'n simkaart. Wat wil ik: Mijn telefoon kunnen activeren, en daarna met elke willekeurige simkaart kunnen gebruiken. Wat moet mijn stappenplan zijn om dit te bewerkstelligen? Ik wil dit niet via de dure officiële unlock doen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alleen de baseband 01.59.00 van de iPhone 4 is te unlocken.
|
|||
|
|||
Is een baseband te downgraden?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2013 om 13:04 ---------- Oke, ik heb hem gedowngrade naar iOs 5.1.1 en er een jailbreak op gezet. De telefoon is geactiveerd maar als ik er nu een simkaart in doe geeft hij aan: geen service. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vrees dat een (officiele) IMEI unlock je enige optie is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Canada Bell | cathy93 | Unlock | 1 | 11-02-13 20:53 |
|
|