Simlock O2 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk reeds enige keren aangehaald, doch ik zie de bomen niet meer door het bos. Heb een Iphone 4S gekocht via Ebay, dewelke gelocked is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simlock O2
Waarschijnlijk reeds enige keren aangehaald, doch ik zie de bomen niet meer door het bos.
Heb een Iphone 4S gekocht via Ebay, dewelke gelocked is bij O2. Heb ondertussen een p&g kaart aangekocht van O2, doch mijn toestel blijft zeggen dat het alleen compatible SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt. Wat moet ik nog doen om dze iphone te unlocken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan check ik hem even.
|
|
|||
|
|||
is met deze gebeurd
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 februari 2013 om 21:13 ---------- Ik heb bij O2 gechecked, en volgens hen is dit een verloren of gestolen iphone, zelfs niet van hun, dus PayPal aanspreken en klacht neerleggen, mss krijg ik mijn geld terug Laatst gewijzigd door fra908; 21-02-13 om 22:30. |
Labels |
iphone4s, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5: Simlock EE (uk) | valmontz | Unlock | 4 | 09-11-13 18:06 |
simlock?! | kamaron | Archief | 4 | 24-11-10 10:11 |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
Simlock | garuda | Archief | 1 | 08-09-08 14:25 |
|
|