Sim-kaart gelocked met pin, kan niet meer in itunes? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds gister heb ik een iphone 4 16 gb gekocht via marktplaats. Prima telefoon, werkt goed en geen beschadigingen. Alleen als ik hem wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sim-kaart gelocked met pin, kan niet meer in itunes?
Hoi,
Sinds gister heb ik een iphone 4 16 gb gekocht via marktplaats. Prima telefoon, werkt goed en geen beschadigingen. Alleen als ik hem wil aansluiten op itunes om het te congrueren weigert hij dat ... dan staat er in het itunes scherm "De sim-kaart in deze iphone is met een PIN gelocked. U moet een nieuwe versie van iTunes installeren en uw iphone opnieuw verbinden" Ik zoeken naar dei versie, alleen is itunes al bijgewerkt en zijn er dus geen nieuwere versies.. Wat moet ik nu doen? Groetjes, Mer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
haal de pincode van de simkaart.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sim-kaart met pin gelocked?? | sulaimany | iPhone algemeen | 4 | 17-08-11 00:22 |
Iphone 4 SIM-kaart met PIN gelocked beeldscherm geheel zwart | kirs | iPhone algemeen | 0 | 06-06-11 14:36 |
Alle iDevices: Pin code verwijderen van Sim kaart | Renos64 | Jailbreak | 7 | 04-06-11 20:40 |
|
|