Unlocken Iphone 5 uit Oman. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Een week of 3 geleden is mijn Iphone 4s gestolen in Djibouti en vandaag heb ik een Iphone 5 gekocht in Oman. Ik heb hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlocken Iphone 5 uit Oman.
Een week of 3 geleden is mijn Iphone 4s gestolen in Djibouti en vandaag heb ik een Iphone 5 gekocht in Oman.
Ik heb hem prepaid gekocht zonder simkaart of iets en heb geprobeerd om het t configureren met een nano simkaart van HI van een collega van me maar tevergeefs. Ik kom nu niet verder in het activatie menu. Is er iemand die mij hier mee zou kunnen helpen? M.V.G. Paul van Os. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan check ik de simlockstatus
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone uit vs/uk unlocken | dimitriboy | Unlock | 5 | 05-05-13 12:47 |
iPhone 4: iPhone 4 uit Japan te unlocken? | jvvliet | Unlock | 4 | 24-09-12 11:50 |
iphone uit Amerika jailbreaken, unlocken, weggooien.... | reel2reel | Koopinformatie USA | 11 | 05-10-10 11:39 |
iPhone 3G: iPhone 3G uit USA reeds te unlocken? | rivierke | Unlock | 2 | 08-09-09 19:10 |
iPhone uit VS: manier om te unlocken en garantie behouden? | the007 | Archief | 7 | 09-12-07 21:24 |
|
|