iTunes activeert iphone niet; onbekende ICCID discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag geprobeerd (stom, ik weet het) IOS 7 op mijn iphone 4 te zetten zonder een developers account. Dit mislukte, dus heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes activeert iphone niet; onbekende ICCID
Hallo,
Ik heb vandaag geprobeerd (stom, ik weet het) IOS 7 op mijn iphone 4 te zetten zonder een developers account. Dit mislukte, dus heb ik heb geprobeerd te restoren via de UDF mode. Hij is dus hersteld, maar als ik iTunes open met de iphone aangesloten krijg ik deze foutmelding te zien: We're sorry, we are unable to continue with your activation at this time. Er zit geen simkaart in, ik gebruik zelf de iphone 5, ik wilde voor de lol eens IOS 7 op mijn oude iphone zetten... Ik kan op de iphone dus ook niet verder komen dan het activeringsscherm (taal instellen etc.) ik kan op de iphone wel een IMEI nummer zien, maar de ICCID is onbekend. Ik wilde iphone tweedehands verkopen, maar dan moet hij natuurlijk wel goed werken zonder enige problemen. Is dit nog te redden? Mvg. Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eerst nakijken of het hosts bestand niet vernaggeld is. Indien ja, eerst het hosts bestand terug in de originele toestand zetten. SIM-kaart in de iPhone stoppen, liefst een geldige. Het ding in DFU mode zetten en manueel herstellen naar iOS 6.1.3.
|
|
|||
|
|||
Niet moeilijk doen,
Een simkaart erin en het werkt weer heb je een nano voor de iphone 5, leen een micro of koop een een adapter (van nano-->micro) Niet moeilijker maken dan het is |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zal het zsm eens proberen! Gr. Tom |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Activeert niet | timtator | iPhone algemeen | 1 | 11-12-12 08:56 |
Iphone herkent sim niet meer en activeert dus niet. | Chrisjeb | iPhone algemeen | 25 | 06-05-12 02:47 |
iphone 3g activeert niet | jamaica | iPhone algemeen | 1 | 18-09-10 21:42 |
Simlockvrije iphone 4 activeert niet | VChrisNL | iPhone algemeen | 36 | 14-09-10 20:06 |
iPhone 3G: Nieuwe iPhone activeert niet | Gabrie | Unlock | 6 | 03-06-10 22:29 |
|
|