//

iTunes activeert iphone niet; onbekende ICCID

iTunes activeert iphone niet; onbekende ICCID discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag geprobeerd (stom, ik weet het) IOS 7 op mijn iphone 4 te zetten zonder een developers account. Dit mislukte, dus heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-13, 14:52
tomtadeus tomtadeus is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard iTunes activeert iphone niet; onbekende ICCID

Hallo,

Ik heb vandaag geprobeerd (stom, ik weet het) IOS 7 op mijn iphone 4 te zetten zonder een developers account. Dit mislukte, dus heb ik heb geprobeerd te restoren via de UDF mode. Hij is dus hersteld, maar als ik iTunes open met de iphone aangesloten krijg ik deze foutmelding te zien: We're sorry, we are unable to continue with your activation at this time.
Er zit geen simkaart in, ik gebruik zelf de iphone 5, ik wilde voor de lol eens IOS 7 op mijn oude iphone zetten... Ik kan op de iphone dus ook niet verder komen dan het activeringsscherm (taal instellen etc.) ik kan op de iphone wel een IMEI nummer zien, maar de ICCID is onbekend.

Ik wilde iphone tweedehands verkopen, maar dan moet hij natuurlijk wel goed werken zonder enige problemen. Is dit nog te redden?

Mvg. Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-13, 15:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtadeus Bekijk bericht
Is dit nog te redden?
Eerst nakijken of het hosts bestand niet vernaggeld is. Indien ja, eerst het hosts bestand terug in de originele toestand zetten. SIM-kaart in de iPhone stoppen, liefst een geldige. Het ding in DFU mode zetten en manueel herstellen naar iOS 6.1.3.
  #3  
Oud 04-07-13, 23:45
iphonewizard iphonewizard is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Niet moeilijk doen,
Een simkaart erin en het werkt weer
heb je een nano voor de iphone 5, leen een micro of koop een een adapter (van nano-->micro)

Niet moeilijker maken dan het is
  #4  
Oud 05-07-13, 19:29
tomtadeus tomtadeus is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonewizard Bekijk bericht
Niet moeilijk doen,
Een simkaart erin en het werkt weer
heb je een nano voor de iphone 5, leen een micro of koop een een adapter (van nano-->micro)

Niet moeilijker maken dan het is
dus door een simkaart te installeren verhelp ik ook automatisch de foutmelding 'We're sorry, we are unable to continue with your activation at this time.' van iTunes ?

ik zal het zsm eens proberen!
Gr. Tom
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone Activeert niet timtator iPhone algemeen 1 11-12-12 07:56
Iphone herkent sim niet meer en activeert dus niet. Chrisjeb iPhone algemeen 25 06-05-12 01:47
iphone 3g activeert niet jamaica iPhone algemeen 1 18-09-10 20:42
Simlockvrije iphone 4 activeert niet VChrisNL iPhone algemeen 36 14-09-10 19:06
iPhone 3G: Nieuwe iPhone activeert niet Gabrie Unlock 6 03-06-10 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.