T-mobile Duitsland IMEI unlock onmogelijk? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb zopas via marktplaats een Iphone 5 gekocht. Ik wist dat deze een simlock had maar heb in het verleden met oudere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile Duitsland IMEI unlock onmogelijk?
Beste mensen,
Ik heb zopas via marktplaats een Iphone 5 gekocht. Ik wist dat deze een simlock had maar heb in het verleden met oudere Iphones nooit problemen gehad om deze te unlocken. Na wat rond te lezen op dit forum zag ik dat er een aantal plaatsen waren waar je een IMEI unlock kon laten uitvoeren. Helaas vertelden deze mensen mij dat dit niet mogelijk is voor T-mobile Duitsland. Nu weet ik niet goed wat te doen. Is er een mogelijkheid deze iphone te unlocken en gebruik te maken van mijn eigen Mobile Vikings Micro sim? Is er iemand op dit forum die mij uit de nood kan helpen? Alvast heel erg bedankt! Laatst gewijzigd door Rustyy; 11-07-13 om 20:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is geen mogelijkheid om een iPhone 5 van T-Mobile D SIM-lockvrij te maken, ook niet met die beruchte SIM-interposers. Twee jaar na aankoopdatum maakt T-Mobile D een iPhone gratis SIM-lockvrij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je snelle reactie trouwens. |
|
|||
|
|||
Je kan het altijd vragen maar ik ben zo goed als zeker dat T-Mobile D dat niet gaat doen, ook niet tegen betaling.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De beruchte sim interposers werken wel ( zo berucht zijn ze niet, want voor de iphone 5 werken ze niet via de illegale weg).
En imei unlock zelfs voor tmobile duitsland werkt op een "nieuwe" manier ook ...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zorg altijd de evolutie een kleine duwtje krijgt .....LOL.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Unlock iPhone 5 met profiel T Mobile Duitsland??
Ik heb een gebruikte iPhone 5 gekocht, maar deze heb ik - voor ingebruikname - onherstelbaar beschadigd . Via omruilregeling Apple tegen betaling een nieuwe iPhone5 ontvangen. Blijkt dat het oude profiel van de gebruikte iPhone 5 (met lock van T Mobile Duitsland) is overgezet op de nieuwe (deze info heb ik van Apple gekregen). Nu kan ik nog steeds niets met mijn nieuwe iPhone. T Mobile Duitsland heb ik maandag een mail gestuurd, maar nog steeds niet gehoord.
Weet iemand of deze iPhone 5 te 'unlocken' is? Zo ja, op welke manier? |
|
|||
|
|||
pm mij het imeinummer dan check ik hem voor je
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 unlock
Ik zit met volledig hetzelfde probleem. Kan jij dit voor mij ook is checken ?
Bedankt alvast |
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer maar.
|
|
||||
|
||||
t-mobile duitsland gewoon mogelijk via imei unlock zowel uit contract en nog zelfs in contract ! dus jonger dan 2 jaar
|
|
|||
|
|||
Tmobile Duitsland heeft net als in nederland de nieuwe telefoons simlockvrij geleverd.
|
|
||||
|
||||
t-mobile duitsland kun je na 2 jaar zelf ook regelen via hun site
https://www.t-mobile.de/sim-lock-ent...tml?WT.svl=100 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock T-mobile Duitsland | hasannrg | Unlock | 39 | 07-07-13 19:40 |
iPhone 4: iphone 4 uit Duitsland T-mobile unlock? | meijdaar | Unlock | 9 | 03-02-13 19:17 |
iPhone 4: imei unlock tmobile duitsland gelukt en nu? | stembert | Unlock | 3 | 12-11-12 07:03 |
iPhone 4: imei-unlock | jan109 | Unlock | 7 | 15-08-11 01:41 |
iPhone 4: IMEI Unlock, beste aanbieder buitenom T-Mobile? | Imtek | Unlock | 23 | 29-11-10 15:46 |
|
|