iphone simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 gekocht maar er zit simlock op hij komt uit het buitenland hoe kom ik achter welke provider hij had...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone simlock
Ik heb een iphone 4 gekocht maar er zit simlock op hij komt uit het buitenland hoe kom ik achter welke provider hij had
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
PM mij je imeinummer
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mij iphone 4 ook een smilock zitten, van KPN imeinummer is niet af te lezen vanwege een andere simlade wat nu ???
|
|
|||
|
|||
kan je in je telefoon dan staat die bij instellingen>algemeen>info.
kan je niet in je telefoon en heb je het grijze scherm met IOS6 dan druk je éénmaal op de aan/uit knop en éénmaal op de homeknop. hier zie je dan een rondje met een i erin, druk daarop en dan krijg je je imeinummer. maar is het niet simpel de pincode op de simkaart? hier zie je op de hoek van de provider simlock staan. |
|
|||
|
|||
unlock
top senna imei nummer heb ik nu, hoe krijg ik hem geunlocked via de sam package unlock of ...... welke is het beste
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 september 2013 om 14:42 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
er is geen andere manier de beste. Voor iphone 4 heb je maar 1 manier, is een imei unlock.
|
|||
|
|||
Doordat we 15 dagen te vroeg van het contract weggingen naar een pakket van movistar, heeft orange het toestel iPhone 4 geblokkeerd. Nu het contract is afgelopen zit ik met een niet werkende iPhone.
Nu had ik een idee, als nu een kennis, mij kennen ze ondertussen, naar orange gaat en dan een prepaid kaartje bij ze koopt, werkt het toestel dan weer? |
|
|||
|
|||
prepaid kaartje zal zeker werken.
je telefoon is gelocked op die provider dus zal hij hem pakken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: simlock of geen simlock | Admiraal | Unlock | 6 | 07-07-13 12:54 |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
Iphone 3g 3.1.2 Simlock | zonarium | Archief | 1 | 16-01-10 12:57 |
|
|