Unlock van een iphone 5s van KPN discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ]Heeft iemand een idee hoe ik een iphone 5s van KPN kan inlocken. Blijkbaar werkt een zakelijke simkaart van KPN niet in een iphone die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock van een iphone 5s van KPN
]Heeft iemand een idee hoe ik een iphone 5s van KPN kan inlocken. Blijkbaar werkt een zakelijke simkaart van KPN niet in een iphone die bij een particulier verlengd abonnement is
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De simkaart van mijn man (kpn zakelijk van het werk) werkt gewoon in mijn iPhone 5S van KPN (prive) |
|
|||
|
|||
@ soco volgens mij is er iets anders aan de hand. ALle nederlandse iphones zijn simlockvrij .
Als je mij imei nr of serie nummer van de iphone pm kan ik even nakijken of er misschien meer aan de hand is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5: Hoe unlock ik een iphone 5 van Sprint | stitchje | Unlock | 29 | 28-09-13 19:50 |
iPhone 4S: Hoe unlock ik een iphone 4s van Sprint | annevdp | Unlock | 3 | 14-01-13 20:20 |
Ik heb KPN Hi simonly de instellingen van KPN mobiel werken niet geen gprs... | Spikez | KPN | 2 | 15-02-10 22:05 |
|
|