Werkt een SAM unlock samen met R-Sim 9 Pro en iTunes? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een iPhone 4S gekocht en unlocked met R-sim 9 Pro, en ik ben van plan deze te jailbreaken (nog niet gedaan). Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt een SAM unlock samen met R-Sim 9 Pro en iTunes?
Hallo! Ik heb een iPhone 4S gekocht en unlocked met R-sim 9 Pro, en ik ben van plan deze te jailbreaken (nog niet gedaan). Als ik de iPhone dan met SAM-unlock wil unlocken, kan dat? Is hij dan permanent unlocked en kan ik de R-Sim er dan net zo goed uithalen, of werkt dit niet?
Overigens durf ik mn iPhone met de R-sim niet aan iTunes te koppelen op mijn pc omdat ik vrees voor een de-activatie en dat de R-sim zinloos is. Kan ik hem gewoon gebruiken met iTunes? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de r-sim is bedoeld om iTunes te doen geloven dat je de juiste simkaart gebruikt.
je kan iTunes gebruiken zonder probleem. ik heb al 6 maand een iphone 4s met r-sim7+ alles werkt perfect zelfs updaten naar ios7 met iTunes. |
|
|||
|
|||
Dankjewel! Dat helpt zeker! Maar is het ook schadelijk als ik mn iPhone ga jailbreaken met de R-sim erin?
|
|
|||
|
|||
daar kan ik helaas niet op antwoorden omdat mijn iphone geen jailbreak heeft maar ik denk dat dit geen probleem zal geven.
|
Labels |
iphone, jailbreak, r-sim, sam, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Sam Unlock op ios 6.0.1 baseband 04.12.02 werkt niet | iphone1997 | Unlock | 1 | 09-01-13 21:14 |
iPhone 4: unlock met sam | StiiYl | Unlock | 1 | 08-05-12 16:50 |
iPhone 3G: Werkt een AT&T iPhone met een T-Mobile SIM | patrickw32 | Unlock | 2 | 14-06-09 17:27 |
werkt de stealth sim samen met een jailbroke iphone 1.1.3? | saintraw | Unlock [archief] | 2 | 28-01-08 11:47 |
|
|