//

Unlock 4S zonder hulp van Apple?

Unlock 4S zonder hulp van Apple? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb een 4S voor mijn werk en die is geblokkeerd. Hij werkte gewoon en van de een op andere dag waren al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-05-14, 11:06
Tygo2012 Tygo2012 is offline
• iOS 7.1.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 4
Standaard Unlock 4S zonder hulp van Apple?

Beste allemaal,

Ik heb een 4S voor mijn werk en die is geblokkeerd. Hij werkte gewoon en van de een op andere dag waren al mijn contacten kwijt. De icloud stond op een mailadres die ik niet meer in mijn bezit heb omdat ik was overgestapt naar een andere provider dus mailadres bestaat niet meer. terug halen van mijn gegevens was dus niet mogelijk en na veel dingen proberen stond hij uiteindelijk vast en is hij geblokkeerd.

Ik heb contact gezocht met Apple en daar iemand aan de lijn gehad die mij het hemd van mijn lijf vroeg en na alles positief te hebben kunnen beantwoorden hoefde ik alleen nog maar de aankoopbon te mailen waarna hun het account weer zouden vrijgeven. Alleen had ik de bon niet meer, hij was ook ook al 2,5 jaar oud.....

Ik heb toen via KPN (de leverancier) een mail gekregen dat ik de echte eigenaar was en van hun bevestigd gekregen dat ik de telefoon bij hun had aangeschaft. Dat heb ik doorgestuurd maar dat was niet voldoende.

Nu heb ik dus een 4S die ik niet meer aan de praat krijg. Hebben jullie daar een goed idee voor? weggooien vind ik ook een beetje zonde....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-14, 11:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tygo2012 Bekijk bericht
Hebben jullie daar een goed idee voor?
Als het hier om een iCloud Activation Lock gaat, en daar lijkt het op, dan kan alleen Apple die lock ongedaan maken. Een Activation Lock is niet te omzeilen.
  #3  
Oud 05-05-14, 11:24
Tygo2012 Tygo2012 is offline
• iOS 7.1.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 4
Standaard

dat is dan ook balen..... zeker omdat ik écht de eigenaar ben en alles heb gedaan en beantwoord aan apple om dat te bewijzen. Soms is hun beveiliging dus iets té goed. dan zit er niets anders op dan een nieuwe telefoon aan te schaffen.
  #4  
Oud 05-05-14, 11:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tygo2012 Bekijk bericht
dat is dan ook balen..... zeker omdat ik écht de eigenaar ben en alles heb gedaan en beantwoord aan apple om dat te bewijzen.
Als je van KPN een afschrift/kopij krijgt van de factuur/bon en je stuurt die naar Apple dan komt alles in orde. Maar, om de Activation Lock te verwijderen is er alleen maar het paswoord nodig van dat oude Apple iD (=oud mail adres). Ben je dat paswoord dan ook vergeten?
  #5  
Oud 05-05-14, 11:37
Tygo2012 Tygo2012 is offline
• iOS 7.1.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 4
Standaard

die bon heb ik opgestuurd maar dat was voor hun niet voldoende. Het wachtwoord heb ik ook nog en ook alle antwoorden op de geheime vragen en die waren in orde.

dat oude account is geheel geblokkeerd dus ondanks dat ik het goede mailadres en wachtwoord in voerde kreeg ik hem niet unlocked.

misschien zat er iemand bij apple achter de pc die een slechte dag had
  #6  
Oud 05-05-14, 11:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tygo2012 Bekijk bericht
dat oude account is geheel geblokkeerd dus ondanks dat ik het goede mailadres en wachtwoord in voerde kreeg ik hem niet unlocked.
Ga eens naar www.icloud.com en probeer of het oude Apple ID + paswoord nog werkt. Als dat het geval is kan je de iPhone verwijderen uit "Find my iPhone" en dan zou de Activation Lock moeten weg zijn.
  #7  
Oud 05-05-14, 11:45
Tygo2012 Tygo2012 is offline
• iOS 7.1.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 4
Standaard

heb ik geprobeerd. daar staat dat het account geblokkeerd is en dat ik via de bekende wegen via apple het account moet laten unlocken......
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Herstellen mogelijk zonder UPdate en verlies van jailbraik en Unlock ? iphone1997 Jailbreak 3 09-01-13 21:15
iPhone 3GS: van 3.1.3 naar ios/unlock/ zonder shsh blobs Lightness Unlock 7 17-08-11 03:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.