iphone 5 met buitenlands simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een Iphone 5 gekocht en nu blijkt dat er een simlock opzit ik heb hem aan itunes gehad en die geeft aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 met buitenlands simlock
Hallo ik heb een Iphone 5 gekocht en nu blijkt dat er een simlock opzit ik heb hem aan itunes gehad en die geeft aan dat de simkaart van een aanbieder is die niet wordt ondersteund onder het activeringsbeleid van de server.
Ik heb contact gehad met Apple maar die zeggen dat ze niks kunnen doen???? Mvg, Gerrit Jansen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps kopen met een buitenlands account | Roel73 | iPad algemeen | 9 | 27-04-13 17:02 |
iPhone 4: Iphone 4 Buitenlands unlocken zonder sim kaart | bananas | Unlock | 3 | 19-01-12 18:12 |
nieuwe iphone vane apple maar buitenlands model | spigh | iPhone algemeen | 1 | 28-05-10 09:30 |
Hotspots gratis? met simlock vrije IPhone met sim-only T-mobile | baltar | Odido (T-Mobile) | 6 | 12-12-08 19:43 |
Online bestellen met buitenlands paspoort | arrizaba | Odido (T-Mobile) | 0 | 22-07-08 17:26 |
|
|