Iphone 6 unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ok stuur mij het imei nummer eens dan zal ik hem eens checken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ok stuur mij het imei nummer eens dan zal ik hem eens checken
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Beste,
Ik heb een iPhone 6 gekocht waar er blijkbaar een simlock op staat van de provider ''Setar"op Aruba. Kunnen jullie mij aub helpen deze te verwijderen? Mvg. |
|
|||
|
|||
Pm mij het imeinummer dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
|
|||
|
|||
Iemand die mij ook kan helpen met simlock aan de hand van imei?
|
|
|||
|
|||
Stuur mij je imei via pm maar.
|
|
|||
|
|||
Zal ik doen
Gr D |
|
|||
|
|||
Kan iemand nog eens kijken of er een Carrier Lock op mijn toestel zit?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/jailbr...emea-lock.html |
|
|||
|
|||
Daarom vraag ik ook "iemand anders" 😬
Maar als het teveel gevraagd is... 😟 |
|
|||
|
|||
Maar nee, je kan dat blijven vragen tot je een antwoord hebt dat je beter uitkomt. Je kan die info ook zelf tegen betaling opvragen:
http://iphoneimei.info |
|
|||
|
|||
Dat heb ik reeds gedaan, zoals je kunt lezen in het vorige bericht!
Maar laat maar, zoek wel een ander forum! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 August 2017 om 11:30 ---------- Aan iedereen die het wél lezen wil... ☺ Your order #217868 has complete. Your IMEI: 3583730xxccxcc Carrier and SIMLock Check Result: Model: iPhone 6 Space Gray 16GB IMEI: 358xxxx Serial Number: DNQPxxxxxcx Find my iPhone: OFF Locked Carrier: US T-Mobile Locked Activation Policy SIMLock Status: Locked Dit is wat ik gisteren Tegen Betaling heb ontvangen. Dus vandaar mijn vraag nogmaals. |
|
|||
|
|||
kan iemand mij helpen met mijn iphone 6 met een lebara simlock te unlocken?? de iphoen heeft geen jailbreak is verkeerd in mijn instellingen van het forum.
Laatst gewijzigd door johnjunior; 05-12-17 om 21:46. Reden: aanvulling |
|
||||
|
||||
stuur even je imei nummer in een pm naar mij
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 December 2017 om 07:59 ---------- @arkel05 wat is je vraag ? of t-mob usa unlocked kan worden ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|