iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/16747-1-0-pwnage-2-0-verzameltopic-osx-versie.html)

rjfalcon 20-07-08 05:26

Ow nee vast niet maar kon m niet vinden.

Fresh 20-07-08 05:28

Wat duurt dat syncen gruwelijk lang met 2.0 i.c.m. iTunes 7.7....

xefuzion 20-07-08 05:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 146965)
Wat duurt dat syncen gruwelijk lang met 2.0 i.c.m. iTunes 7.7....

Software herstellen gaat ook niet al te snel, maar dat sync'n zal wel eenmalig zijn (hoop ik?) :p
en edit:

Het is hier ook gelukt op de pc, bedankt!!!

iCulture 20-07-08 05:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xefuzion (Bericht 146966)
Software herstellen gaat ook niet al te snel, maar dat sync'n zal wel eenmalig zijn (hoop ik?) :p

Ik kan je uit de droom helpen, dat duurt *elke* keer zo lang :mad: Hopelijk wordt dat verholpen met een volgende versie van iTunes.

rjfalcon 20-07-08 05:40

Ik krijg nadat ik mn iphone hersteld heb met de custom firmware het connect to itunes plaatje op mn iphone te zien.
Wat doe ik fout?

iCulture 20-07-08 05:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rjfalcon (Bericht 146969)
Ik krijg nadat ik mn iphone hersteld heb met de custom firmware het connect to itunes plaatje op mn iphone te zien.
Wat doe ik fout?

Nog een keer herstellen.

rjfalcon 20-07-08 05:44

Heb ik gedaan.
Maar ik denk dat ik het al weet. had bij de Pwnage tool als antwoord gegeven dat ik een legit iPhone user was. denk dat ik dat niet had moeten doen, dus ben nu nieuwe aan het maken en dan nog een keer proberen

xefuzion 20-07-08 05:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 146968)
Ik kan je uit de droom helpen, dat duurt *elke* keer zo lang :mad: Hopelijk wordt dat verholpen met een volgende versie van iTunes.

Ach, mijn dag/week/nacht/ochtend maak je toch niet meer stuk ;);)

arno72 20-07-08 06:15

goedemorgen allemaal, Ik zal net zoals jullie moe zijn na een nacht bezig te zijn geweest. Ik zit met het volgende and correct me if im wrong...
Had mijn iphone ge update naar 2.0 en de Pwnage tool gebruikt maar krijg de fout melding No bootlader v3.9 file found. Kunnen jullie mij vertellen wat ik fout doe? Het leek zo makkelijk........

xefuzion 20-07-08 06:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arno72 (Bericht 146975)
goedemorgen allemaal, Ik zal net zoals jullie moe zijn na een nacht bezig te zijn geweest. Ik zit met het volgende and correct me if im wrong...
Had mijn iphone ge update naar 2.0 en de Pwnage tool gebruikt maar krijg de fout melding No bootlader v3.9 file found. Kunnen jullie mij vertellen wat ik fout doe? Het leek zo makkelijk........

Bootloader 3.9
Bootloader 4.6
Als je lid bent van modmyifone zou je het kunnen downloaden, maar verder weet ik ook niet waar je het moet plaatsen.

El_Diablo 20-07-08 07:11

Ik heb er totaal geen verstand van en ben helemaal nieuw in dat pwnen, maar kan ik mischien ergens mn phone 3g laten pwnen??? en dan nog een vraagje, ik heb nu een iphone 3g gewoon van t-mobile, als ik em dan heb gepwned kan ik dan zodra installer 4.0 uitkomt er deze op installeren? of werkt het niet zo? alvast bedankt!!!

iCulture 20-07-08 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xefuzion (Bericht 146976)
Bootloader 3.9
Bootloader 4.6
Als je lid bent van modmyifone zou je het kunnen downloaden, maar verder weet ik ook niet waar je het moet plaatsen.

Alle benodigde bestanden staan ook in de openingspost. Als mensen toch eerst eens zouden lezen :mad:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo (Bericht 146984)
Ik heb er totaal geen verstand van en ben helemaal nieuw in dat pwnen, maar kan ik mischien ergens mn phone 3g laten pwnen??? en dan nog een vraagje, ik heb nu een iphone 3g gewoon van t-mobile, als ik em dan heb gepwned kan ik dan zodra installer 4.0 uitkomt er deze op installeren? of werkt het niet zo? alvast bedankt!!!

Als je een iPhone 3G hebt, heb je in dit topic niets te zoeken :) Dit is voor iPhone 1.0. Voor iPhone 3G moet je hier zijn: iPhone 3G - Pwnage Tool 2.0 - Verzameltopic.

El_Diablo 20-07-08 07:15

Dankjewel :)

Chrisvdd 20-07-08 07:27

Blijkbaar is het dus niet nodig om te pwgen, ik heb de costum firmware van Michael binnen en wanneer ik erop klik word itunes geopend, wat is dan de volgende stap als je deze procedure wilt testen ?

@ Administrator
Korte nacht gehad zo te zien :)

matthijst 20-07-08 07:40

Werkt hier ook prima.

DE beste verbetering tot nu toe is dat mijnpostbank.nl weer werkt ;)


edit, nog even de stappen (als je het zelf wilt doen):
1- download de Apple versie van de 2.0 firmware (in iTunes)
2- download de 3.9 & 4.6 bootloaderfiles (zie begin van de post voor een link)
3- start Pwnage en genereer de ipsw
4- zet je iPhone in DFU-mode en verbind m
5- start iTunes en shift-click / alt-click (MAC) op herstel --> en zoek de net gemaakte firmware op
6- voila: klaar

Het programma "ownt" de iPhone voor je, had zelf de ziPhone unlock gebruikt, dus verder nooit gePwnd.
Het is weer ff spannend, maar het werkt prima :)

iCulture 20-07-08 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisvdd (Bericht 146989)
@ Administrator
Korte nacht gehad zo te zien :)

Off-topic
Kort? Ik moet nog slapen :D Ga ik overigens wel NU doen.


macsel 20-07-08 08:32

Prima update hier. Het pakket gedownload van demonoid (blij dat ze terug zijn). Apple's Firmware en bootloaders (alles bij elkaar). Pwnage 2.0 gebruikt om custom FW te maken (je kunt ook die van Michael gebruiken). Restore vanuit iTunes 7.7, iPhone in DFU-mode en de rest ging vanzelf. iTunes vraagt zelf of je de back-up wilt terug zetten. Foto's, agenda's alles staat er meteen weer in.
Iets waar ik op zat te wachten is het onderscheid in agenda's (prive/werk) wat nu gelukkig ook in de iphone zo werkt!

Hulde aan het Dev Team voor de snelle realisatie van de tool
Hulde aan iPhoneclub.nl voor het snelle nieuws!
Hulde aan Apple voor zo'n mooi telefoontje!

Lucas 20-07-08 08:38

Helaas krijg ik Pwnagetool 2.0 niet aan het werken :(.
Het icoontje blijft maar op en neer springen om daarna te stoppen met werken, het icoontje blijft wel in mijn dock staan maar het heeft geen driehoekje eronder en start ook totaal niet op.

Ik ben niet de enige met dit probleem: PwnageTool 2.0 - Bouncing icon thread - Mac Forums
Iemand een oplossing?

Leonbe 20-07-08 08:49

Ik had per ongeluk Fw 2.0 al ge-installeerd kan ik nu de custum versie installeren? En zo ja hoe?

macfreaker 20-07-08 08:53

Citaat:

Ik had per ongeluk Fw 2.0 al ge-installeerd kan ik nu de custum versie installeren? En zo ja hoe?
Gewoon itunes starten en dan in restore mode zetten , terwijl je op shift drukt kies je voor herstellen (restore) en dan je custom firmware kiezen. En alles zou moeten werken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:46.