iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/16747-1-0-pwnage-2-0-verzameltopic-osx-versie.html)

stig666 25-07-08 22:06

gelukkig maar:p

Michael 25-07-08 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stig666 (Bericht 153354)
gelukkig maar:p

Maar waarom wacht je niet met downgraden in cydia komen er steeds meer apps en ook de installer 4.0 zijn er bijna?

stig666 25-07-08 22:19

ik mis een MSN en IRC app Dat had er in die appstore toch allang moeten zijn, ik denk ook wel dat ik nog een week wacht

john wings 25-07-08 22:48

Ik heb gelezen dat met de nieuwe update van winpwn er ook de mogelijkheid komt om zelf de grootte van de partitie in te stellen die gebruikt wordt om het os op te zetten en de verschillende app's. Mijn vraag is nu hoe groot deze partitie is in de customfw die hier te downloaden is (van Michael), wschl 300 mb en of dit genoeg is om een tiental app te kunnen installeren op de iphone. Ik zou eventueel dit weekend de overstap naar 2.0 wagen, maar wacht misschien beter nog een beetje om de partitie te kunnen vergroten.
Alvast bedankt voor de reactie.

sjowol 25-07-08 22:50

zowiezo kan je op die partitie al wat apps kwijt maar net als met de voorgaande modellen kan je natuurlijk erg simpel een simlink maken naar je grotere partitie en daar dan dus al je apps neerplempen.
kortom, ik zou me geen zorgen maken

tonhaarmans 25-07-08 23:02

Het programma BossTools kan ervoor zorgen dat er meer ruimte voor Programma's beschikbaar komt. Is vandaag beschikbaar gekomen voor FW 2.0

mv3l 25-07-08 23:28

hej guys ik heb hetzelfde gehad ! per ongeluk geiupdate toen pwnage tool 2.0 gedaan vervolgens per ongeluk in fabrieks toestand terug hersteld maaarr uiteindelijk door pwnage tool 2.01 en heeel goed in DFU zetten (echt heel iets anders dan recoverymode )alles weer helemaal werkend gekregen .
dus pwnage tool 2.01 dan hopef je echt niet te downdgraden ! (mijn itunes werkt nog steed niet helemaal geod na die poging) suc6 en zoek ff naar DFU ..

john wings 26-07-08 07:50

Ok bedankt iedereen, kga dan toch maar de overstap wagen. Ik hoop dat ik er geen spijt van krijg als ik de problemen van sommigen lees.

ronin 26-07-08 08:00

restore mode
 
hallo iedereen,
heb een 114 1gen iphone en had deze graag naar 2.0 gebracht via de custom restore van Michael (waarvoor dank :D). Ik gebruik windows dus heb ik de windows handleiding gebruikt. bij de eerste stap het in restore mode zetten verschijnt het itunes logo en stekker ongeveer 1 seconde en dan een zwart scherm. itunes 7.7 vind de iphone dan niet en als ik de powerbutton terug indruk werkt de iphone terug normaal. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe ?
alvast bedankt !
Ronin

john wings 26-07-08 10:44

Heb zojuist de fw overgezet naar 2.0 en alles werkt normaal. Ik heb wel 2 vraagjes:
1) In instellingen >> mail, kalender ed >> kan ik onderaan kiezen als standaardagenda home of agenda. Wil dit zeggen dat ik toch twee verschilllende agenda's op mijn iphone kan meenemen of heeft dit te maken met de push diensten.
2) Heb bosspreffs geinstalleerd en wanneer ik kijk naar de vrije ruimte heb ik nog maar 64 mb van de 500 en ik zou nog enkele app's willen installeren. Nu heb ik hierboven gelezen dat men een link kan maken naar de ruimte waar men de muziek op zet, hoe doe je dit? Gebruik alleen iphonebrowser. Mijn 1.1.4 was unlocked met iliberty+ en daar kon je de lettertypes ed verplaatsen, is dit nu misschien ook mogelijk?

eerste indruk van 2.0 is goed, heb een beetje last van vertraging bij het intikken van wachtwoorden, niet bij mail of sms, misschien heeft men dit wel zo bedoeld om je wachtwoord te kunnen verifieren voor het sterretjes worden. Alvast bedankt voor de reactie.
@tonhaarmans: jouw post nu pas gelezen, ga het eens uitproberen straks.

Gamebusters 26-07-08 12:19

ik krijg een foutmelding als ik op herstellen druk ?
ik wil die firmeware 2.0 installeren maar dan ga ik naar recovery menu zo dat je dat itunes loge en stekker ziet en dan krijg ik deze melding

er heeft zich een fout voorgedaan en die fout is 1601

ETphone 26-07-08 12:40

Het lukt me maar niet om bootloaders.rar uit te pakken. Ik heb menig versie van winrar voor mac gedownload maar allen bleken lege hulzen. Ik heb deze site al uitgespit voor een helpvol linkje maar het lijkt erop dat ik tot op heden de enige kneus ben die het rar bestand niet kan uitpakken.

Kan iemand me linkje sturen naar een site waar wel een werkend rar programma kan worden gedownloaf of vertellen hoe ik het wel kan uitpakken.

Veel dank. Het is al warm buiten en met alle mislukte pogingen erbij opgeteld begin ik al aardige oververhit te raken.

Gamebusters 26-07-08 12:46

winrar.nl daar heb ik mijn winrar vandaan :)

ETphone 26-07-08 12:54

Dank voor je snelle reactie. Ik heb die site ook geraadpleegd maar de pest is dat als ik het winrar voor mac bestand probeer te openen ik alleen een stel waardeloze tekens te zien krijg.

Tot nu toe ben ik alleen maar op tekens getrakteerd na het downloaden van rar.exe bestanden.

Wat doe ik fout?

Gamebusters 26-07-08 12:56

zouw je een screen kunnen maken met die cijfers ?

ETphone 26-07-08 13:03

Het blijkt dat het programma automatisch opent met sripteditor. Ik heb gezocht naar een ander programma om het rar.exe file mee te openen maar ik kan op mijn computer geen programma daarvoor vinden. Een soort kip en ei verhaal begint het te worden.

MZP

iScorpio 26-07-08 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john wings (Bericht 153498)
Heb zojuist de fw overgezet naar 2.0 en alles werkt normaal. Ik heb wel 2 vraagjes:
1) In instellingen >> mail, kalender ed >> kan ik onderaan kiezen als standaardagenda home of agenda. Wil dit zeggen dat ik toch twee verschilllende agenda's op mijn iphone kan meenemen of heeft dit te maken met de push diensten.
2) Heb bosspreffs geinstalleerd en wanneer ik kijk naar de vrije ruimte heb ik nog maar 64 mb van de 500 en ik zou nog enkele app's willen installeren. Nu heb ik hierboven gelezen dat men een link kan maken naar de ruimte waar men de muziek op zet, hoe doe je dit? Gebruik alleen iphonebrowser. Mijn 1.1.4 was unlocked met iliberty+ en daar kon je de lettertypes ed verplaatsen, is dit nu misschien ook mogelijk?

eerste indruk van 2.0 is goed, heb een beetje last van vertraging bij het intikken van wachtwoorden, niet bij mail of sms, misschien heeft men dit wel zo bedoeld om je wachtwoord te kunnen verifieren voor het sterretjes worden. Alvast bedankt voor de reactie.
@tonhaarmans: jouw post nu pas gelezen, ga het eens uitproberen straks.

Probeer BossTools eens te installeren. Dan kan je de Fonts ook verplaatsen en hou je rond de 174MB over (in mijn geval).

BossTools wist mij wel te vertellen dat de Apps al waren verplaatst terwijl dat onder 1.1.4 niet werd aangeraden. Ik vraag mij nu af hoe dit zit.

caatje 26-07-08 13:07

Ik heb ze met RAR Expander uitgepakt, misschien zou je die kunnen proberen

ETphone 26-07-08 13:21

Klasse. Expander heeft gewerkt. Wordt het toch nog gezellig vandaag.

Caatje en Gamebuster dank voor jullie hulp!

ETphone 26-07-08 13:25

Dat was ik vergeten te melden. Safari zuigt. Ik was vergeten Firefox te gebruiken voor het downloaden. Dat scheelt een hoop gelazer, niet alleen voor voor de ipsw bestanden maar ook voor de rar programma's zo blijkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.