iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/16747-1-0-pwnage-2-0-verzameltopic-osx-versie.html)

Michael 21-07-08 18:11

Dat schept ruimte
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman (Bericht 149471)
het grote moment is bijna aangebroken;)

ik lees toch vooral over errors bij degene die nog niet eerder een pwnage hebben uitgevoerd op hun iphone of nog op 1.1.3 zitten.

zijn er mensen die net als ik een 1.1.3 otb en een mac hebben die alleen met ijailbreak ge-unlocked en ge-jailbreaked is en die in 1 keer succesvol de custom firmware van michael hebben kunnen installeren ?

dank. michiel

Michiel volg gewoon de handleiding en er kan je niet veel gebeuren ook niet op 113. Je kan het :D

Modbreak:
Accessoire-melding verplaatst. Is off-topic voor deze discussie


Gydo S 21-07-08 18:19

Even een vraag... Als ik de Iphone in de Restore mode heb en ik ga naar ITunes kan ik nergens herstellen of bijwerken. Ik krijg een melding dat iTunes moet zoeken op de iTunes server. Dan kan ik "zoeken" en "annuleren". Als ik op zoeken klik maakt hij verbinding met internet (kan dus niet zelf een locatie aangeven) en als ik annuleer dan vind ik links in het rijdtje "Bibliotheek" "Store" en "Afspeellijsten" geen "Apparaten" terug waar normaal de iPhone tussen staat. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Iedereen praat over shift knop ingedrukt houden en op "herstellen" klikken... maar dat kan ik dat nergens...

Ik probeer om problemen te voorkomen me aan de handleiding te houden :)

die custom firmware erop zetten zonder de iphone in recovery mode zetten lijkt me geen goede optie toch...?

Playboy Mansion 21-07-08 18:27

Korte vraag over de ananas: ik heb twee restore bestanden, een van mezelf (gemaakt met Pwnage) en een van Michael de iPhone-held.

In mijn eigen bestand zit die nare ananas waarmee ik mijn iPhone heb hersteld. Kan ik mijn iPhone opnieuw in DFU zetten en via de restore van Michael mijn iPhone herstellen zonder die ananas?

Michael 21-07-08 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gydo S (Bericht 149497)
Even een vraag... Als ik de Iphone in de Restore mode heb en ik ga naar ITunes kan ik nergens herstellen of bijwerken. Ik krijg een melding dat iTunes moet zoeken op de iTunes server. Dan kan ik "zoeken" en "annuleren". Als ik op zoeken klik maakt hij verbinding met internet (kan dus niet zelf een locatie aangeven) en als ik annuleer dan vind ik links in het rijdtje "Bibliotheek" "Store" en "Afspeellijsten" geen "Apparaten" terug waar normaal de iPhone tussen staat. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Iedereen praat over shift knop ingedrukt houden en op "herstellen" klikken... maar dat kan ik dat nergens...

Ik probeer om problemen te voorkomen me aan de handleiding te houden :)

die custom firmware erop zetten zonder de iphone in recovery mode zetten lijkt me geen goede optie toch...?

Zoeken is goede optie Daarna krijg je herstel keuze

Harm 21-07-08 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harm (Bericht 149422)
Kan het er misschien aan liggen dat ik nog nooit iets met winpwn heb gedaan? Of aan de bootlader?

Ook een harde reset hielp niet om foutmelding 5 te doen verdwijnen... Iemand anders nog ideeen?

Michael 21-07-08 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Playboy Mansion (Bericht 149510)
Korte vraag over de ananas: ik heb twee restore bestanden, een van mezelf (gemaakt met Pwnage) en een van Michael de iPhone-held.

In mijn eigen bestand zit die nare ananas waarmee ik mijn iPhone heb hersteld. Kan ik mijn iPhone opnieuw in DFU zetten en via de restore van Michael mijn iPhone herstellen zonder die ananas?

Dat kan je gewoon doen........ Die ananas is best leuk :D

tommytremendouz 21-07-08 18:45

Ik ben hier een beetje nieuw ik las altijd het forum zonder lid te zijn, maar ik had een iPhone die met ziPhone was unlocked met 1.1.4 en toen heb ik een restore gedaan van 1.1.4 dat ie weer schoon was. toen heb ik een restore gedaan met de custom 2.0 en nu zie ik een pineaple logo maar hij is nogsteeds locked.
Ik krijg de iPhone trouwens ook niet in DFU in Pwnage tool.
Wat moet ik doen om het toch voor elkaar te krijgen?

Michael 21-07-08 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tommytremendouz (Bericht 149535)
Ik ben hier een beetje nieuw ik las altijd het forum zonder lid te zijn, maar ik had een iPhone die met ziPhone was unlocked met 1.1.4 en toen heb ik een restore gedaan van 1.1.4 dat ie weer schoon was. toen heb ik een restore gedaan met de custom 2.0 en nu zie ik een pineaple logo maar hij is nogsteeds locked.
Ik krijg de iPhone trouwens ook niet in DFU in Pwnage tool.
Wat moet ik doen om het toch voor elkaar te krijgen?

Kijk eens of je in recovery kan restoren met de custom

thatonealex 21-07-08 18:48

BTW... ik heb gewoon Shift-Update gedrukt, de CFW geselecteerd en toen ging alles goed. Hoef je niet met DFU te zeuren, maar het geeft wel het zelfde resultaat.

vriesfde 21-07-08 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tommytremendouz (Bericht 149535)
Ik ben hier een beetje nieuw ik las altijd het forum zonder lid te zijn, maar ik had een iPhone die met ziPhone was unlocked met 1.1.4 en toen heb ik een restore gedaan van 1.1.4 dat ie weer schoon was. toen heb ik een restore gedaan met de custom 2.0 en nu zie ik een pineaple logo maar hij is nogsteeds locked.
Ik krijg de iPhone trouwens ook niet in DFU in Pwnage tool.
Wat moet ik doen om het toch voor elkaar te krijgen?

Waarom probeer je niet gewoon de custom fw van Michael met iTunes erop te zetten?
Ik zie (vind ik) veel Mac gebruikers in de prolemen komen doordat ze zelf een custom fw proberen te braaien, als je niet alle goede opties selecteerd gaat het dan mis.

Suc6,
Frans

Michael 21-07-08 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thatonealex (Bericht 149539)
BTW... ik heb gewoon Shift-Update gedrukt, de CFW geselecteerd en toen ging alles goed. Hoef je niet met DFU te zeuren, maar het geeft wel het zelfde resultaat.

Ja maar waarschijnlijk staan er nu meer mappen in je iPhone dan je wilt dat is het nadeel van updaten. Restoren is echt beter.

GXNS 21-07-08 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman (Bericht 149471)
het grote moment is bijna aangebroken;)

ik lees toch vooral over errors bij degene die nog niet eerder een pwnage hebben uitgevoerd op hun iphone of nog op 1.1.3 zitten.

zijn er mensen die net als ik een 1.1.3 otb en een mac hebben die alleen met ijailbreak ge-unlocked en ge-jailbreaked is en die in 1 keer succesvol de custom firmware van michael hebben kunnen installeren ?

dank. michiel

... niet helemaal in 1 keer. Ik bracht de iphone in DFU-modus ipv de Recovery-modus. Als je de recovery modus gebruikt, zou het in een keer moeten lukken.

Succes

Playboy Mansion 21-07-08 19:11

Thx Michael :) Ga ik de jouwe ff gebruiken.

tommytremendouz 21-07-08 19:11

Ik kan op een of andere manier ook niet meer in recovery komen.
Check de screens:
http://home.kpnplanet.nl/~fam.bartels@kpnplanet.nl/afbeelding%202.png
http://home.kpnplanet.nl/~fam.bartels@kpnplanet.nl/afbeelding%203.png

vriesfde 21-07-08 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tommytremendouz (Bericht 149579)

Je gebruikt je eigen gemaakte custom firmware, heb je wel bootneuter geselecteerd toen je deze maakte? Volgens mij is je custom niet unlocked namelijk....

tommytremendouz 21-07-08 19:33

nee nee, ik heb de firmware van hier gedownload het was een rapidshare link.

sebbonny 21-07-08 19:35

Bij mij is het de tweede keer allemaal vloeiend gegaan, het enige wat ik mis had gedaan de eerste keer, was "_custom" vergeten verwijderen uit de bestandsnaam, misschien zijn er mensen die dit ook vergeten zijn waarbij het mislukt? (zou mss in de handleiding kunnen komen?)

Michael 21-07-08 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sebbonny (Bericht 149625)
Bij mij is het de tweede keer allemaal vloeiend gegaan, het enige wat ik mis had gedaan de eerste keer, was "_custom" vergeten verwijderen uit de bestandsnaam, misschien zijn er mensen die dit ook vergeten zijn waarbij het mislukt? (zou mss in de handleiding kunnen komen?)

Je hoeft het woord custom echt niet te verwijderen hoor.

tommytremendouz 21-07-08 19:39

maar heeft iemand een manier dat ik toch weer terug kan komen naar een 1.1.4 of wat dan ook dat ik het opnieuw kan proberen?

vriesfde 21-07-08 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tommytremendouz (Bericht 149623)
nee nee, ik heb de firmware van hier gedownload het was een rapidshare link.

Volgens mij heeft Michael geen custom fw gemaakt die opstart met een pineapple logo....of wel Michael?
Trouwen, van hier (iPhoneclub) kan je geen firmware downloaden, als dat zo was was de site allang uit de lucht gehaald.
Mischien dat Michael weet waarom 'zijn' custom met een pineapple opstart?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.