//

Activatieslot verwijderen

Activatieslot verwijderen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had tot voor kort een iphone 4. Ik had deze laten vallen en had een offerte opgevraagd. Omdat ze voor een nieuw scherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-16, 15:46
timtre timtre is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 1
Standaard Activatieslot verwijderen

Hallo,

Ik had tot voor kort een iphone 4. Ik had deze laten vallen en had een offerte opgevraagd. Omdat ze voor een nieuw scherm extreem veel durfden te vragen ben ik zelf maar onderdelen gaan bestellen om hem te repareren. Dit ging me vrij gemakkelijk af waardoor ik besloot om via marktplaats een defecte iphone te bestellen. Ik heb meteen een iphone 6s gekocht met defect scherm.
Nu ik deze heb gemaakt en zit ik met het probleem dat er nog een apple ID is gekoppeld. De advertentie is inmiddels offline en ik kan de verkopen niet benaderen. Ik heb vertrouwen dat het toestel niet is gestolen maar met zekerheid kan ik dat niet zeggen dus ben bang dat Apple mij niet verder kan helpen. Ik kan ook zelf niet uitzoeken van wie het toestel zou kunnen zijn geweest mocht deze wel zijn gestolen omdat ik alleen maar de eerste letter van het email adres kan zien (j**********@gmail.com).
Kan iemand mij adviseren wat ik nog voor opties heb om in eerste instantie te controleren of het toestel is gestolen en om anders het activatieslot te verwijderen?

Gr Tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-16, 18:35
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

stuur mij eens het imei nummer dan kan ik zien of deze in clean modus staat voor icloud of lost mode ik kan ook evt volledige info opvragen met adres en telefoonnummer van de eigenaar (zodat jij hem netjes terug kunt brengen naar de eigenaar )
maar ben bang als ze hem met kapot scherm verkopen er meer aan de hand is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Activatieslot jailbreaken of downgraden? bungieke Jailbreak 2 04-07-14 15:33
Fotoalbums verwijderen patricia-dh Muziek, foto & video 7 13-01-12 11:53
verwijderen TimVoskamp Jailbreak apps en thema's 9 15-10-10 19:16
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen alvin_silvrants Muziek, foto & video 7 27-09-09 09:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.