iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/18575-1-0-2-0-2-pwnagetool-verzameltopic.html)

Keranos 09-08-08 12:00

Komt er ook een custom voor een iPod Touch 2.0? :D

brunoclaeys 09-08-08 12:00

ik had een klein vraagje.
mag ik gewoon via itunes herstellen en 1 van de gedownloade versies gebruiken?
en vraagje 2:
als ik zelf mijn firmwire wil maken via pwngtool moet ik dan met de nieuwe pwnngtool 2.0.2 firmwire 2.0 of 2.0.1 zoeken als ipsw bestand?

ik zou graag mijn iphone updaten maar weet niet waar ik het met itunes gedownloade ipsw bestand kan vinden

danku

macmichel 09-08-08 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chipbroker (Bericht 164855)
Ik heb perongeluk de uitvoering zonder cydia geinstalled, kan ik deze ook handmatig toevoegen ? of moet ik de andere firmware installeren ?

Als het goed is kan dit via de installer (als deze werkt)

SuperDutch 09-08-08 12:02

Misschien een beetje offtopic.
Ik wil deze fw op mijn 1st gen Iphone zetten, maar op mijn pc staat ook een reservekopie van mijn 3G Iphone. Kan ik ook nog kiezen om de reserve kopie van mijn 1st gen erop te zetten? Of pakt hij de laatst gemaakte kopie? Deze is nml van mijn 3G.

wvanberkum 09-08-08 12:06

1.1.4 naar 2.1 custom fw
 
Van 1.1.4 naar 2.0 ging heel gemakkelijk met de custom fw van Michael.
Kan ik op dezelfde manier van 1.1.4 naar 2.01. (windows)

Dus restore, shift upgrade met custom fw van Michael?

macmichel 09-08-08 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch (Bericht 164871)
Misschien een beetje offtopic.
Ik wil deze fw op mijn 1st gen Iphone zetten, maar op mijn pc staat ook een reservekopie van mijn 3G Iphone. Kan ik ook nog kiezen om de reserve kopie van mijn 1st gen erop te zetten? Of pakt hij de laatst gemaakte kopie? Deze is nml van mijn 3G.

Je hebt een Windows dus weet even niet hoe jij kan kiezen maar bij een Mac kan je als de iPhone in DFU (in het geval van Windows in hetstelmodus zit) en je drukt op de alt toets en dan herstel dan kan jij je firmware zelf kiezen.

Probeer dit eens dus ALT + hetstel of CTRL + Herstel.

Michael 09-08-08 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch (Bericht 164871)
Misschien een beetje offtopic.
Ik wil deze fw op mijn 1st gen Iphone zetten, maar op mijn pc staat ook een reservekopie van mijn 3G Iphone. Kan ik ook nog kiezen om de reserve kopie van mijn 1st gen erop te zetten? Of pakt hij de laatst gemaakte kopie? Deze is nml van mijn 3G.

Maak een nieuw account op je PC dan heb je daar geen last van

Michael 09-08-08 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvanberkum (Bericht 164875)
Van 1.1.4 naar 2.0 ging heel gemakkelijk met de custom fw van Michael.
Kan ik op dezelfde manier van 1.1.4 naar 2.01. (windows)

Dus restore, shift upgrade met custom fw van Michael?

Dat kan je gewoon doen

macmichel 09-08-08 12:09

@ Michael, het terugzetten van de reservekopie duurde dat bij jouw ook lang of heb jij dit niet gedaan.
Ben nu al een minuut of 10 bezig.

aikoN 09-08-08 12:10

Image maken van huidige installatie?
 
Na sinds februari op v1.1.3 te zitten heb ik besloten om ook eens over te stappen naar v2.0.1. Ben erg tevreden over v1.1.3, maar ben toch nieuwsgierig naar o.a. de AppStore.

Ik heb in de loop van de tijd een aantal tweaks doorgevoerd in mijn v1.1.3, zoals:
- NL taal (apps, T9 en toetsenbord)
- voicemail button naar provider voicemail
- Installatie verschillende apps
- Iconen verborgen
- en vast nog wel een aantal dingen...

Is het mogelijk om een backup/image te maken van mijn huidige installatie inclusief alle bovenstaande veranderingen? (dus niet alleen mailtjes, sms, favorieten, etc.)
Mocht v2.0.1 toch niet bevallen (want er zijn toch nog wat problemen bekend) dan kan ik eenvoudig terug...
Alvast bedankt voor de info!

Crunk-G 09-08-08 12:11

Ik heb em gerestored zonder me iPhone in DFU mode te zetten, werkt gewoon goed.
Ben van 2.0 naar 2.0.1 gegaan met me eigen Pwnaged bestanden.

Michael 09-08-08 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmichel (Bericht 164881)
@ Michael, het terugzetten van de reservekopie duurde dat bij jouw ook lang of heb jij dit niet gedaan.
Ben nu al een minuut of 10 bezig.

Ja dat duurt wel een half uur.

brunoclaeys 09-08-08 12:13

ik heb fw 201 via itunes gedownload nu wil ik deze fw in pwngtool gebruiken , waar vind kan ik die via itunes gedownloade fw vinden?

danku

Thaan 09-08-08 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Malork (Bericht 164856)
Michael, wederom super dat je het hebt gedaan!

Ik wilde jouw custom downloaden (geef mij maar de apple-logos) maar was natuurlijk te vroeg en had de custom van het nieuwsbericht gedownload (van Thaan), waardoor ik nu 2 uur op rapidshare moet wachten *huil* of is er een andere manier?

Ik wil best ergens anders uploaden, als je een tip hebt voor een upload site zonder 10MB grootte beperking?

Of als iemand een server over heeft met wat extra bandwidth...

macmichel 09-08-08 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 164887)
Ja dat duurt wel een half uur.

Dan wacht ik nog even

Thanx

Michael 09-08-08 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brunoclaeys (Bericht 164888)
ik heb fw 201 via itunes gedownload nu wil ik deze fw in pwngtool gebruiken , waar vind kan ik die via itunes gedownloade fw vinden?

danku

pwnage zoekt er zelf naar en anders kijken in bibliotheek/itunes/iphone.software.downloads

macmichel 09-08-08 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brunoclaeys (Bericht 164888)
ik heb fw 201 via itunes gedownload nu wil ik deze fw in pwngtool gebruiken , waar vind kan ik die via itunes gedownloade fw vinden?

danku

Finder -> thuismap -> Bibliotheek -> iTunes -> iPhone Softwareupdates

in dat mapje staat de firmware

*Edit*
Michael je was me net voor

Malork 09-08-08 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 164889)
Ik wil best ergens anders uploaden, als je een tip hebt voor een upload site zonder 10MB grootte beperking?

Of als iemand een server over heeft met wat extra bandwidth...

Heb al een proxy gebruikt :) (had ik zelf kunnen bedenken...)

Niet dat ik de jouwe niet wil gebruiken trouwens, maar heb liever de Apple logos dan het ananasje... ;)

..en helaas moet mijn iMac nog eventjes wachten tot ik genoeg (reserve)-fonds heb opgebouwd... (maandje of 1 á 2).

Thaan 09-08-08 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Malork (Bericht 164894)
Heb al een proxy gebruikt :) (had ik zelf kunnen bedenken...)

Niet dat ik de jouwe niet wil gebruiken trouwens, maar heb liever de Apple logos dan het ananasje... ;)

..en helaas moet mijn iMac nog eventjes wachten tot ik genoeg (reserve)-fonds heb opgebouwd... (maandje of 1 á 2).

Die van mij hebben geen aangepaste logo's? Gewoon de standaard logo's, vind zelf de ananas ook antiegelijk lelijk.

sjaak88 09-08-08 12:27

hebben micheals customs pine-apples?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.