iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/18575-1-0-2-0-2-pwnagetool-verzameltopic.html)

Drommel 04-09-08 17:21

[1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic
 
Hi fox,
Ik heb een US 8GB Iphone en geupdate van 1.0 naar 2.0.2.
Mijn probleem is nu, dat ik mijn email account niet kan uitschakelen, of kan verwijderen.
Vreemd is ook dat tijdens syncen in ITunes ik ook de melding krijg dat hij mijn emailaccount niet kan syncen.
Ook raar is het dat als ik het email icoontje aanklik op de 'desktop' ik een blank scherm krijg, hij haalt dus geen emails meer binnen.
Ik heb getracht 'herstel alle instellingen" maar niets verandert. Het email account is gewoon niet te verwijderen...
Moet ik nu de iphone 'hard' resetten, of pwnage opnieuw gebruiken?
Heeft iemand een idee??

Groet, Drommel

nootje40 07-09-08 13:07

Ha trotse iphonemisbruikers, ik zit met een probleem dat ik geen app`s meer kan opstarten na upgraden naar 2.0.2 ze sluiten direct weer af. heb al gerebood en van alles meer maar niets lijkt te werken. Welke genie weet een oplossing.

tapijtkever 07-09-08 13:49

hi gaat het om appstore apps of cydia en installer apps??
voor de appstore apps die moet je gewoon weer installeren heb ik ook gehad!

Drommel 07-09-08 15:55

Hi mijn probleem is opgelost met pwnage, hij doet het weer, bedankt voor de reakties,

The_Sound_of_Silence 07-09-08 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nootje40 (Bericht 185396)
Ha trotse iphonemisbruikers, ik zit met een probleem dat ik geen app`s meer kan opstarten na upgraden naar 2.0.2 ze sluiten direct weer af. heb al gerebood en van alles meer maar niets lijkt te werken. Welke genie weet een oplossing.


Nootje ik heb hetzelfde probleem.

Ik had een 2G 16Gb US 1.1.4 Iphone welke ik middels Pwntool middels een custom firmware heb geupdate naar Firmware 2.0.2.

Ik heb goed gekeken dat ik wel de 2G versie van de firmware heb gebruikt.
Alles werkt prima, alleen de geinstalleerde App Store (NOS teletekst en Buienradar.nl) werken niet.


Wie kraakt deze NOOT?

The Sound of Silence

Hurricane 08-09-08 01:43

ik heb die custom firmware geinstalleerd van michael
en deze werkt gewoon en is met installer en cydia.

moet ik nu nog eigenlijk quickpwn'en?

raar

dj_joske 09-09-08 18:11

simlocked :(
 
hyy


ik heb ook geupdate naar 2.0.2 en géén foutmeldingen
alleen is hij gesimlocked :(

kan iemand mij helpen thx

Tijn1 09-09-08 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dj_joske (Bericht 186578)
hyy


ik heb ook geupdate naar 2.0.2 en géén foutmeldingen
alleen is hij gesimlocked :(

kan iemand mij helpen thx

dan moet je uit cydia bootneuter downloaden en daarna het progje zijn werk katen doen dan is ie weer sim-unlocked!

volgende keer iets beter de zoekfunctie gebruiken!;)

Alain2 11-09-08 11:08

hallo ik heb geupdate naar 2.0.2 met quickpwnage van 1.1.4 maar alles is goed behalve dat ik geen service heb heeft iemand daar een oplossing voor heb al rondgekeken maar vind het niet. Bedankt

veeers 12-09-08 11:10

Toeval???
 
ik heb begrepen dat er vanaf vandaag een update is naar 2.0.2 ik had 2.0.1 er net opstaan en geen problemen ondervonden. Sinds vandaag kan ik niet meer bellen???:confused: Als ik hem uit zet opstart lukt het 1 keer om iemand te bellen daarna niet meer. Hoe los ik dit probleem op???

dikkiedick51 12-09-08 11:59

Misschien een keer restoren en de custom firmware van Michael er op zetten.

Ik heb gisteravond de Iphone van mijn superzwager geupdate van 1.1.3 naar 2.0.2 en dit ging zonder problemen, wel eerst met winpwn 2.0.4 pwned.

Tijn1 12-09-08 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door veeers (Bericht 188360)
ik heb begrepen dat er vanaf vandaag een update is naar 2.0.2 ik had 2.0.1 er net opstaan en geen problemen ondervonden. Sinds vandaag kan ik niet meer bellen???:confused: Als ik hem uit zet opstart lukt het 1 keer om iemand te bellen daarna niet meer. Hoe los ik dit probleem op???

vandaag komt zelf 2.1 uit!

Het beste wat je kan doen is op dit forum zoeken naar winpwn of quickpwn en even opnieuw jailbreaken!

MacPassenger 04-01-12 23:12

Mijn 3G blijft hangen op het PWNAGE logo!
Wat kan ik hier aan doen?
Ik had foutmeldingen en heb een restore gedaan via pwnagetool, hij heeft het even gedaan maar blijft nu hangen bij het opstarten, de jailbreak heb ik niet nodig, wat zijn de opties?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:49.