iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/18575-1-0-2-0-2-pwnagetool-verzameltopic.html)

yingie 17-08-08 17:53

Woon zelf een beetje te ver weg:rolleyes: Maar hoop dat iemand je kan helpen.

stig666 17-08-08 20:42

welke versie van itunes gebruik je?

mr_cynical 17-08-08 22:21

Gentz,

na de succesvolle upgrade met de custom firmware van michael (cydia+installer),
en de altijd fijne backup functionaliteit van itunes heb ik mijn iphone weer werkend.

Nu kom ik alleen nog problemen tegen met mijn mail...
heb 2 accounts van xs4all && gmail;
bij het opstarten van mailfunctionalieit haalt hij de mail, alle 19 stuks, en knalt hij gewoon weer terug naar "HOME" keer op keer op keer.

iemand een idee/suggestie voor een mogelijke oplossing ?

yingie 17-08-08 22:51

Dan moet je óf je iPhone weer 'als nieuw' aanmelden in iTunes (crashende mail.app is typerend voor nieuwe firmware in combinatie met oude back-up) of je gaat naar Cydia, installeer daar de source 'iPhone-notes.de' en je kunt vervolgens een mail-fix installeren, waarmee het probleem ook verholpen is. De app heet 'asMailFix 2'.

Fasty 18-08-08 09:41

uuhm je kan dit allemaal toch gewoon weer ongedaan maken he. Ik bedoel helemaal terug naar orgineel. Door te herstellen in iTunes en de orginele 2.0.1 er op te zetten.

Kun je de gekochte app dan ook nog gebruiken?

Eppotje 18-08-08 15:46

Mensen,

Ik bezit mijn iphone (1.0) enkele dagen, een 4GB US versie. Deze telefoon heb ik geunlocked etc gekocht met sofware 2.0 erop. Nu begreep ik dat met een hogere update 2.0.1. of 2.0.2. er meer mogelijkheden vrijkwamen op mijn iphone. Ik heb al veel gelezen op dit forum (o.a. dit hele topic uitgeplozen), maar kom ik er niet uit hoe ik deze update kan uitvoeren. Ik ben nog een beetje een leek op het gebied van iphones, maar zou er erg graag meer over leren. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik het beste in mijn geval kan doen?

Mijn dank is groot! :D

Bennoo 18-08-08 16:43

REQ: Custom Firmware 2.0.1
 
Hallo.. mijn winpwn werkt niet meer.. alleen het gedeelte van ipsw file maken dan ..

Dus ik zou graag willen weten of iemand er 1tje voor mijn iphone 1st gen wil maken met de volgende instellingen:

Applications: Cydia, Installer, YouTube Fix

Custom Images: geen

Custom Payload: geen

Advanced:
Activate iPhone
Enable Baseband update
Neuter bootloader 3.9/4.6
Unlock Baseband
Autodelete Bootneuter.app

Partition resizer: 1gb

Bedankt!

Destiny 18-08-08 16:53

Draadjes samengevoegd aangezien hier custom firmwares worden aangeboden.

Fidler 18-08-08 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevinvw (Bericht 170825)
Ik geef de hoop op! Ik heb van alles geprobeerd... Is er iemand geintresseerd mijn iPhone tegen betaling te repareren en alsnog 2.0 erop te gooien? PM me! het liefst omgeving Gouda (rotterdam, utrecht, den haag is allemaal prima).

Ik woon in Nieuwerkerk en wil 'm wel fixen maar je moet dan wel even geduld hebben. Zit nu van mijn vakantie in Frankrijk te genieten, ben volgende week weer thuis.

harry_f_kriele 19-08-08 09:59

Hangtime op pineapple logo
 
Hi,

Ik ben zo dom geweest om mijn 1e generatie iPhone met firmware 2.0 (eropgezet met Pwnage / Mac) leeg te gooien via: Settings > General > Reset > Reset All Settings.

Het leeggooien ging prima (duurde een uurtje). Maar helaas start de iphone nu niet meer op: hij blijft in het pineapple logo hangen. Ik zit nu te dubben, na heel wat gezoek op de fora vrees ik dat ik de iphone opnieuw moet Pwnen via Pwnage. Klopt dat? Of moet ik de iphone eerst via itunes van de originele apple firmware voorzien?



truckdiver 19-08-08 10:01

krijg je hem niet gereset?
beide knoppen inhouden tot je zwart scherm hebt.
nadien terug opstarten met powerknop.
als dat niet lukt je iphone poberen in dfu te zetten en je custom firmware erop zetten die je aangemaakt hebt met pwnange tool(of die van Michael)

harry_f_kriele 19-08-08 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 172191)
krijg je hem niet gereset?
beide knoppen inhouden tot je zwart scherm hebt.
nadien terug opstarten met powerknop.
als dat niet lukt je iphone poberen in dfu te zetten en je custom firmware erop zetten die je aangemaakt hebt met pwnange tool(of die van Michael)

Ik krijg 'm inderdaad niet gereset. Hij blijft hangen. Ik zal 'm proberen te voorzien van de custom firmware via dfu.

vanderzande 19-08-08 19:39

Ik wil graag mijn iphone updaten naar de firmware voorbij 2.0.0. Dan wil ik dit doen via itunes in windows met een bestand van firmware 2.0.1 van michael. De vraag is of het verstandig is dit nu te doen of te wachten dat michael ook een .ipsw bestand maakt met firware 2.0.2?

Of is deze er al ergens met installer en cydia?

Jupil 19-08-08 20:19

Ik heb een 3G 16Gb OTB uit amerika.

Mag ik direct het toestel in dfu plaatsen en de custom van michael erop installen.
Via de option toets om de firmware te kiezen van michael, of moet ik eerst de pwnage tool eens gebruiken met de custom 2,0.

Op het toestel staat 2,0 (5A347) OTB op.

greetzz

Jupil

truckdiver 19-08-08 20:25

ga je niets mee kunnen doen
die custom is om te unlocken en jaimlbreaken.
je nieuwe iphone kan je nog niet unlocken
zal zelf via pwnage een custom moeten aanmaken om te jailbreaken
bellen ga je niet kunnen doen
en je bent hier in een topic voor de eerste generatie iphone's,jij hebt volgens je uitleg de 2de generatie

stig666 19-08-08 21:34

past ook niet echt bij je profiel, die vraag van je Jupil

Jupil 19-08-08 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stig666 (Bericht 172755)
past ook niet echt bij je profiel, die vraag van je Jupil

Is er een van een vriend die moet geunlocked worden.

egretzz

Jupil

ugene 20-08-08 08:22

Heb nu een week 2.0.1 erop staan maar kan niet echt zeggen dat ik er tevreden mee ben. Vind de iPhone erg langzaam geworden met bv openen van agenda, sms , safari, notes dat soort dingen. Heeft iemand anders hier ook last van en is het evt te herstellen met een herinstallatie? Heb trouwens de custum fw van michael gebruikt met cydia en installer..

pspklant 20-08-08 10:15

hey michael kom jij aan de bootloader of laat je dat voor wat het is?

Alvast bedankt

Michael 20-08-08 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pspklant (Bericht 173131)
hey michael kom jij aan de bootloader of laat je dat voor wat het is?

Alvast bedankt

Als je bootloader 46 hebt laat die deze met rust zit je op 39 dan ga je naar 46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.