iphone-sim-unlock.com & 3G/GPRS
Hier mijn resultaten:
IPHONE 3G FW 2.1 -Swisscom PrePaid- QuickPWN21-1 jailbreak Provider: tmobile.nl SIM adapter: iphone-sim-unlock.com Voice = prima Data = vreselijk, ik rijd veel over de grenzen als ik dan weer terug ben in Nederland krijg ik bijna nooit meer een data verbinding tot stand. Reset helpt niet, BigBossPrefs 3G/EDGE aan/uit werkt niet, af en toe werkt "herstel netwerkinstellingen" herconfiguratie van APN/user/pass en dan een tijdje wachten.... Dit kan toch niet ? Ligt het aan den Unlock SIM of aan de FW ? Hoe test ik GPS ? Locate me werkt verder wel gewoon als ik datacommunicatie heb thuis in Belgie? PS: hoe krijg ik die SIM eventueel eruit, het ding zit muurvast.... Is er een link met foto's erbij ? |
Citaat:
De chip gaat omlaag, simkaart erop en hij moet moeiteloos in de sleuf passen. |
Unlock sim
Mijn NL T-mobile 8GB 3G met de nieuwste zwarte yes-sim werkt. :D
>>>>Telfort sim only abo met internet<<<<< Bellen, ontvangen, GPS, DATA, mail en nog geen signaal verlies. Standaard instellingen, zo ontvangen plaatsen en werken. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb geen idee eigenlijk, ik moet iig mn simkaart een stukje afknippen. Maar ik ga een nieuwe bestellen met zo'n updateding erbij. Heb jij aanbevelingen voor mij dan.
grs |
Nope, heb nu een i-Smartphone maar dat werkt voor geen meter voor mij (US iPhone met KPN) dus moet ook iets nieuws gaan bestellen, vandaar. Mijn testresultaten zijn:
i-Smartphone 3G iPhone US Firmware Baseband 2.1 Simyo: Inkomend Gesprek OK Uitgaand Gesprek OK Inkomend SMS OK Uitgaand SMS OK 3G ? (geen 3G abonnement) Locate-Me OK Ontvangst OK KPN of T-Mobile: Inkomend Gesprek Nee Uitgaand Gesprek Nee Inkomend SMS Nee Uitgaand SMS Nee 3G Nee Locate-Me Nee Ontvangst Nee |
Waarom staat de rebelsimcard er niet in?
Ik zie trouwens door de bomen het bos bijna niet meer! |
Gisteren heb ik de Y3G binnengekregen en mijn bevindingen zijn perfect:
KPN Inkomend Gesprek OK Uitgaand Gesprek OK Inkomend SMS OK Uitgaand SMS OK 3G OK Locate-Me OK Ontvangst OK |
Deze tabel is niet echt volledig,
WAX: ik heb dezelfde kaart als jij en hij werkt perfect op vodafone, ook in het buitenland. Wellicht een nieuw simkaartje aanvragen bij tmobile ( indien je een ouder kaartje hebt) |
Daarnet heeft men Turbosim het begeven denk ik, krijg altijd locked sim. Als ik probeerd zonder turbosim dan werkt het wel perfect. Ik voel ook wanneer ik zonder turbosim probeer dat het op het einde effe stroef gaat en dan klik zegt, dat is NIET het geval als ik probeer met turbosim.
Dus aangezien ik men 3G nog maar 3 dagen heb ben ik nog niet echt vanalles op de hoogte. Nu kan iemand zeggen welke 'turbosim' ik best kan gebruiken zonder knip toestanden ? Grtz Edit: Heb deze maar besteld van het filmpje onderaan, iemand ervaring mee ? YouTube - NEW Unloked Turbo Sim card 2008 Apple iPhone 3G |
@Undertaxxx, die heb ik ook in mijn Iphone zitten en zonder problemen. Dus bij jou moet het ook goed gaan!
|
Welke sims
Ik had een YESSIM, deze ging stuk, ja echt waar, en ging weer voor een YESSIM Y3G maar dat werd uiteindelijk NOSIM, zie hier: https://forum.iculture.nl/f41/i...es-sim-nl.html
En nu heb ik sinds zaterdag deze: UNIVERSAL-SIM — The ultimate universal unlock SIM Telfort/KPN met surf en mail. Alles werkt. Zelfs Youtube, Fringe / Skype, Googlemaps, bellen, SMS etc. Ben erg blij. :D |
Zo, heb weer tijd om die tabel te updaten, eventueel.
Ik zeg eventueel, want is er eigenlijk nog wel behoefte aan? Er zijn namelijk een aantal erg goed werkende sims, en uit mijn ervaringen met het testen van die dingen blijkt dat ze voor elke provider werken, goed werken. We kunnen, denk ik, beter in het hardware topic doorgaan en dan zeggen wat niet werkt, en dat in de openingspost neerzetten ofzo. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar zo begint het voor mij een beetje te voelen. |
Citaat:
ok hoe heb jij in godsnaam 3G aan de praat gekregen dan? Ik krijg 3G hier echt niet werkend :confused: welke instellingen gebruik jij? Ik heb er al meerdere geprobeerd, dataroaming aan of uit, maakt allemaal niks uit, t werkt gewoon niet. heb kpn HI abbo yessim Y3G |
Citaat:
Gisteren heb ik deze Y3G getest trouwens en mijn bevindingen zijn tot nu toe, net zoals bij sndoubleop, perfect: KPN Inkomend Gesprek OK Uitgaand Gesprek OK Inkomend SMS OK Uitgaand SMS OK 3G OK Locate-Me OK Ontvangst OK |
iPhone 3G softwarematige unlock??
Heeft iemand al ervaringen met softwarematige unlocks die je nu voor E 3.95,-- kunt downloaden??? Ik vertrouw het nog niet...
|
ow weet van niks.
waar kan je die downloaden dan? |
Mooi geld verdienen, voor 4e laten downloaden terwijl het er nog niet is...
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32. |