Weet iemand hoe ik nog aan een yessim kaartje kan komen. Nederlandse website ervan is weg?
|
Wow dat was een tijdje geleden!
Moet me allereerst verontschuldigen dat ik zo lang ben weggeweest, laten we het er maar op houden dat ik een hoop ellende heb gehad en meegemaakt en het kantje boord is geweest. Maar is er nog belang bij dat ik het schema bij houd of dadelijk voor de 3Gs het bijhoud? alvast bedankt allemaal :) |
WB iSP! Lijkt me lang niet gek inderdaad met de komst van de 3Gs wordt het vast weer spannend.
|
Ik kan vanavond een iphone 3g halen bij iemand die hem weg doet. Hij is denk ik simlock vrij, maar als hij hem van tmobile heeft en door iemand heeft laten unlocken dan kan je dus niet updaten via itunes begrijp ik? Hoe kan je dit dan wel, want ik wil uiteraard straks de geweldige 3.0 update erop hebben dan. Wat is de beste oplossing.
|
Citaat:
|
Citaat:
en een restore in itunes doe je vrij makkelijk? |
Citaat:
Een restore (herstellen) in iTunes is vrij simpel. In het openingsscherm van iTunes (met de iPhone aangesloten) heb je twee knoppen, update en herstellen. Gewoon op herstellen klikken en iTunes zal de laatste firmware op de iPhone installeren zodat deze weer als nieuw is (de software dan ;) ). Maar ik mag aannemen dat diegene die de iPhone verkoopt dit ook wel weet. |
Citaat:
|
iphone 3 unlock
hallo mensen iemand van jullie moet mij echt gaan helpen
het is een iphone 3g 16gb zwart Firmware: 2.2.1 Modemfirmware:04.22.01 Bootloader:0.59 hoe kan ik deze iphone simlockvrij maken? als het kan met een progamma van cydia of met zo een rebel simkaart? en het andere probleem is: ik denk dat de toestel van frankrijk komt :( maar ik weet het niet zeker ik heb het geprobeert met fuzzy downgrader, hij zegt dat mijn bootloader hoog is, ( als het lager was zou ik met yelllowsnow makkelijk unlocken Please kan 1 iemand van jullie mij helpen met deze probleem |
Er zijn denk ik maar 2 oplossingen voor je:
1: wachten op ultrasn0w en unlocken (komt ergens volgende week) 2: gebruik maken van een unlock sim zoals een Rebel SIM |
wow, ik ben toch blij dat ik een normaal abbo heb en gewoon ultrasn0w gebruik als ik dit allemaal zo lees!
|
Nu 3.0 uit is, is ultrasn0w de oplossing voor de 3G iPhone. Hardware matige oplossing zijn nu niet meer nodig.
|
heey,
ik heb een iphone 3g 16gb.. ik heb hem net FW 3.0 geinstalleerd, geunlockt en gejailbreaked met redsnow.. maar ik kan niet bellen.. hij vraag wel om mijn pincode van mijn simkaart maar heb helemaal geen verbinding.. ? weet iemand hier misschien iets op ?? alfast bedankt |
Redsn0w is op een 3G alleen voor de jailbreak. Je moet nu ultrasn0w (uit Cydia) installeren voor de unlock.
|
hey iphoners!! Heb een probleempje! Ben mijn iphone opnieuw aan het jailbreaken en unlocken. Een paar maanden geleden crashte mijn gejailbreakte iphone. En heb het een paar maanden niet meer gebruikt. Maar nu wil ik het weer jailbreaken en unlocken maar nu zie ik dat icoontje cydia niet in mijn telefoon. Rara hoe kan dat?? Wie kan me hier weer mee helpen? Het is me al eens eerder gelukt maar nu niet errug raar!!
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:48. |