Update en geen netwerk meer... discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist met dank aan mede forumleden de iphone unlockt. Het betreffende nu een Iphone 16G 1editie. Fw 2.0.1 en baseband 04.05.04_G bootloader:3.9 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update en geen netwerk meer...
Hallo,
Ik heb zojuist met dank aan mede forumleden de iphone unlockt. Het betreffende nu een Iphone 16G 1editie. Fw 2.0.1 en baseband 04.05.04_G bootloader:3.9 neuter on/ FB off / Unlock on. De Tel werkt prima, alle programma`s werken en netwerk Wi-Fi enz... Maar ik Krijg geen netwerk meer. enige aanbieder die die weergeeft is voafone NL maar er zit kaartje in van t-mobile... Ook op kaartje van Orange pakt ie niets. Ben ik soms iets vergeten te doen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
volgens mij moet je hem reseten home button en lock knopje ingedrukt houden en dan gewoon opstarten!! ik weet alleen niet of dit werkt
|
|||
|
|||
Hallo, neej dit werkt niet. ik heb iets gelzen over unlocken met bootneuter maar die staat nu op 3.6 en unlocked en nog doet ie niets ....
EDIT : Dit is raar. ik heb hier twee iphone allebei eerste versie. 1 met 1.1.4 en 1 met nu 2.0.1 maar de rede waarom ik dacht dat die 2.0.1 niet unlocked was is nu opgelost. het bereik is (K)walitatief (U)itermate (T)reurig.... Waar zit dat probleem ? ligt dit dan aan de baseband ? Gr Pim Laatst gewijzigd door pimmers; 25-08-08 om 15:18. Reden: opmerkelijk iets opgemerkt ;) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: na update naar 4.3.1 (met behoud baseband) ook geen t-mobile netwerk meer. | rellivisit | Unlock | 3 | 11-04-11 00:23 |
iPhone: Na update/jailbreak geen netwerk | hengelo25 | Jailbreak | 2 | 08-04-11 09:33 |
Geen netwerk na update 4.2.1 | vwrobby | iPhone algemeen | 8 | 06-12-10 01:49 |
geen/slecht netwerk na update iOs 4.0 GM (t-mobile) | escobar035 | Odido (T-Mobile) | 6 | 08-06-10 15:23 |
geen netwerk meer | theking1 | Archief | 2 | 01-09-09 21:22 |
|
|