Ervaringen met QuickPwn voor de Mac OS X discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhone liefhebbers, de QuickPwn is nu eindelijk uit voor de Mac. ( Zie hier de website van het Dev Team ) Iets waar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen met QuickPwn voor de Mac OS X
Hallo iPhone liefhebbers,
de QuickPwn is nu eindelijk uit voor de Mac. (Zie hier de website van het Dev Team) Iets waar ik zelf ook al veels te lang op gewacht heb. Maar voordat ik m'n iPhone ga verzieken, zou ik graag willen weten wie dit al geprobeerd heeft en dat het ook gelukt is! Vertel er ook even bij hoe je het gedaan heb (tutorial/video) Laatst gewijzigd door defolio; 03-09-08 om 11:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Yep,
ook al een nieuwsbericht geweest: QuickPwn voor de Mac en WinPwn 2.5 verschenen > Nieuws > iPhoneclub.nl Hier gaat dus een slotje op EDIT: Ik zie nu pas dat je naar ERVARINGEN vraagt. Dit is niet helemaal lekker verwoord, dus ik ga je topic wel weer openen topictitel ook aangepast |
|
||||
|
||||
@defolio, het gaat heel goed en de kans om je iphone te verzieken (zoals jij dat noemt) is zeer klein. Je kan gewoon dezelfde werkwijze aanhouden als voor de win versie.
|
|
|||
|
|||
Werkt super!!
Gewoon instructies volgen. Heb er tot nu toe 9 gedaan met Qpwn en nog geen problemen gehad. |
|
|||
|
|||
Wordt Cydia ook geinstalleerd ?
|
|
|||
|
|||
Cydia wordt inderdaad geinstalleerd alleen loop ik tegen het probleem dat de geinstaleerde apps bij opstarten weer direct afsluiten...?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer QuickPwn 2.2.1 voor de Mac / DFU problemen op de Mac | Gilliam | Archief | 5 | 30-01-09 13:12 |
iPhone: PwnageTool 2.1 en QuickPwn 1.1 alleen voor Mac OS X? | Raggamannn | Jailbreak | 1 | 13-09-08 17:34 |
iPhone: Jailbreak met Quickpwn voor Mac! | Vienna-Dutchman | Jailbreak | 5 | 09-09-08 10:55 |
Alle iDevices: Quickpwn voor Mac | Michael | Jailbreak | 3 | 30-08-08 16:14 |
|
|