[iphone 1.0] FW 2.1: discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wvy Mag ik eventjes jullie aandacht ! ( ook al ben ik geen moderator ) Deze tread hier gaat over de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
Hoi, voor dat ik update hoe zit het als je je summerboard wil veranderen bv Buuf 2?? Want ik begrijp dat Installer 4 en Cydia weg zijn?? Ik heb een OTB 1.1.4 1e Gen 2.0.2 FW.
Gr Ant |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kan je nu eigenlijk een 1gen iPhone al updaten naar de 2.1 en hoe is de beste manier?
bedankt
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne net geupdate van 2.0.2. naar 2.1.
Geen problemen, gewoon update via iTunes 8 op WinXP. Ik heb geen jailbrake, maar die had ik al niet meer na de update van 2.0 naar 2.0.2. Voor mij is dat geen probleem, gebruik de appstore. Joost |
|
||||
|
||||
App Store
Kan je in appstore ook je summerboard veranderen????
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is deze update voor de 3G gebruikers, mijn 2.0.2 werkt prima dus warrom zou ik update?? Kan iemand mij overtuigen om uptedaten.
Gr Ant |
|
|||
|
|||
Voor degenen met een mislukte upgrade naar 2.1 waarbij de iPhone continu een DFU modus scherm laat zien:
Het is mij gelukt om met behulp van Quickpwn mijn iPhone weer werkend te krijgen. Na de zoveelste mislukte herstelpoging naar 2.02 heb ik quickpwn maar gestart en die zn werk laten doen. Toen hij klaar was had ik weer een werkende iPhone 2.02 terug. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als ik mag eerlijk zijn. Ben blij dat ik met mijn iPhone een "normale" update heb kunnen (mogen) doen naar versie 2.1
Niet wachten op een crack ofzo .. gewoon updaten via iTunes en gebruiken ... Meer hoeft het voor mij niet te zijn .... ik kan doen met mijn iPhone wat ik ervan verwacht ... |
|
||||
|
||||
ja het was in het verkeerde topic maar het ging erom dat ie gejailbreaked is met 2.1, toevallig met de verkeerde iphone begonnen!
2.1, firmware, fw 2.1, ipsw |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|